1397-12-05 15:02
1293
0
61427
رئیس صمت شهرستان کردکوی:

فروش مرغ با قیمت بیشتر از ۱۱,۵۰۰ ممنوع است/ فروش مرغ در کردکوی تک نرخی شده است/ باید در این جنگ اقتصادی مقاومت کنیم/ از دپوی مرغ در منازل خودداری کنید

رئیس صمت شهرستان کردکوی با بیان اینکه فروش مرغ در کردکوی تک نرخی شده است، افزود: از امروز اگر فروشنده ای مرغ مصرفی خانوار را بیشتر از قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان بفروش می رساند شهروندان عزیز حتما با تلفن ۱۲۴ به ما اطلاع دهند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ لیلا مقصودلو امروز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: از مردم شهرستان کردکوی تقاضا می کنم تا به نحو احسن شهر خود را مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه فروش مرغ در کردکوی تک نرخی شده است، افزود: از امروز اگر فروشنده ای مرغ مصرفی خانوار را بیشتر از قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان بفروش می رساند شهروندان عزیز حتما با تلفن ۱۲۴ به ما اطلاع دهند.

فروشندگان اجازه ندارند مرغ را با قیمت بیشتر از ۱۱ هزار و ۵۰۰ در بازار عرضه کنند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کردکوی با تأکید براینکه احدی اجازه ندارد مرغ را با قیمت بیشتر از ۱۱ هزار و ۵۰۰ در بازار عرضه کند، ضمن قدردانی از جانشین و مسئول نظارت و بازرسی اداره صمت، رئیس اتحادیه غصابان، مرغ و ماهی، گفت: نماینده ها، بازرسین و ناظرین افتخاری و رئیس اتحادیه مربوطه بصورت مستمر چه صبح و عصر این موضوع را بصورت جدی پایش می کنند.

مقصودلو با اشاره به اینکه هر روز ۲ الی ۳ ساعت از وقت خود را صرف بازدید از مراکز عرضه مرغ می کنیم و با فروشندگان عزیز به گفتگو می نشینیم، بیان کرد: هدف از این بازدیدها و پیگیری ها عرضه مرغ به مبلغ ۱۱ هزار و ۵۰۰ بر سر سفره های مردم است.

واحد صنفی اجازه ندارند مرغ تنظیم بازار یازده هراز و پانصدی را برای مشتریان خورد کند

وی با تأکید براینکه واحد صنفی اجازه ندارند مرغ طرح تنظیم بازار یازده هراز و پانصدی را برای مشتریان خورد کند، تصریح کرد: خوشبختانه ما می گوییم تمامی فروشندگان ما خوب هستند اما اگر احدی از فروشندگان مرغ را از داخل نایلون آن بیرون آورده از کجا معلوم که برای یک مشتری خورد می کند و این خلاف طرح تنظیم بازار است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کردکوی با بیان اینکه پیشاپیش هفته زن را خدمت بانوان عزیز کردکوی تبریک عرض می کنم، اذعان کرد: به خوبی می دانیم باتوجه به عدم خورد کردن مرغ در مراکز عرضه مرغ کمی شرایط برای شما عزیزان سخت تر شده است اما این طرح مقطعی است.

در جنگ اقتصادی مقاومت کنیم

مقصودلو خاطرنشان کرد: اگر ما در این جنگ که جنگ اقتصادی است به خوبی مقاومت کنیم و آن را با سربلندی پشت سر گذاریم، پیروز میدان ما هستیم.

وی با عنوان اینکه بانوان این مرز و بوم به اندازه ای شایسته هستند که این آسیب ها را بشناسند و با مجموعه شهری خود همراهی کنند برای اینکه این مرغ با همان مبلغ ۱۱ هزار و ۵۰۰ سر سفره مردم کردکوی عرضه شود، افزود: همراه ما باشید و تخلف های احتمالی را حتما گزارش دهید و سعی کنید بیشتر از یک مرغ خریداری نکنید.

از دپوی مرغ در منازل خودداری کنید

این مقام مسئول با تأکید براینکه از دپوی مرغ در منازل خودداری کنید، متذکر شد: با خرید بیش از حد مرغ، تنظیم بازار بهم خورده و گاها باعث کمبود مرغ می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کردکوی یادآور شد: دو هفته است که بالغ بر ۵ الی ۶ تن مرغ دو برابر ظرفیت وارد شهرستان کردکوی می شود اما همواره شاهدیم که تقاضا با عرضه با هم برابر نیست.

پای کار شهرمان خودمان باشیم

مقصودلو با بیان اینکه خواهشا پای کار شهرمان خودمان باشیم، افزود: از شهرمان خودمان مراقبت کنیم و اگر متخلفین را شناسایی کردیم حتما به مراکز نظارتی اطلاع رسانی کنیم.

وی تصریح کرد: افتخار استان گلستان است که به ۱۱ استان کشور مرغ صادر می کند و افتخار ما این است که یک چهارم مرغ تهران از استان گلستان تأمین می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.