1396-09-15 12:05
1712
0
47480

بازدید سرزده نماینده غرب گلستان در مجلس از درمانگاه شفاگستر کردکوی + عکس

نماینده مردم شریف غرب گلستان در مجلس به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و فرماندار کردکوی در اقدامی یکپارچه و کاملاً سرزده از درمانگاه شفاگستر دکتر سیدوحید حسینی بازدید کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ رامین نورقلی پور نماینده مردم شریف غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و جمالی فرماندار کردکوی در اقدامی یکپارچه و کاملاً سرزده از درمانگاه شفاگستر دکتر سیدوحید حسینی بازدید کردند.

نماینده غرب گلستان در مجلس از بخشهای مختلف این درمانگاه نظیر دندانپزشکی، آزمایشگاه، فیزیوتراپی و… بازدید به عمل آورد و شخصاً از نقاط قوت و همچنین مشکلات موجود در این مجموعه مطلع گردید.

در ادامه نیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ضمن قدردانی از زحمات بی دریغ دکتر سیدوحید حسینی مالک مجموعه درمانی شفاگستر کردکوی گفت: وجود تجهزات بروز که موردنیاز اکثر جامعه بیماران می باشد در این مجموعه جای تقدیر و تشکر دوچندان را برای وی مهیا می سازد.

فاضل در خصوص بخش چشم پرشکی این درمانگاه عنوان کرد: عنایت به دیدگاه و سابقه حسنه دکتر سیدوحید حسینی که نگاهی خیرخواهانه را سرلوحه اموراتش قرارداده است؛ امروز در این جمع قول مساعدت و دید مثبت در چارچوب قانون برای اتخاذ مجوزات لازم فرض شده را قطعاً در نظر دارد.

در پایان لازم است؛ از حس مسئولیت پذیری نورقلی پور نماینده مردم غرب گلستان در مجلس، فاضل ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان و جمالی فرماندار کردکوی نیز مراتب تقدیر و تشکر اعلام شود؛ زیرا با حمایت مسئولان مربوطه میتوان گامهای استوار و بلندتر در راستای پیشرفت و اعتلای خدمات درمانی منطقه برداشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.