1396-05-14 08:58
3047
0
42347
با 7 برد متوالی و بدون شکست؛

گلستان، قهرمان رقابت های والیبال دانش آموزان کشور شد + تصاویر

تیم دبستان شادروان نادران نماینده استان گلستان مسابقات قهرمانی دانش آموزان سراسر کشور در شیراز با غلبه بر تمامی رقیبان و کسب 7 برد متوالی به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ مسابقات والیبال قهرمانی دانش آموزان سراسر کشور در شیراز با قهرمانی تیم گلستان و نائب قهرمانی تیم مازندران به پایان رسید.

در بازی پایانی تیم شادروان نادران موفق شد در دو گیم و با نتایج 25 – 20 و 29 – 27 تیم قدرتمند مازندارن را شکست دهد.

در بازی رده بندی نیز تیم های شیراز و خراسان رضوی هم به مصاف هم رفتند که تیم شیراز موفق شد تیم خراسان رضوی را شکست دهد و به عنوان سومی این دوره از رقابت ها دست پیدا کند.

photo ۲۰۱۷ ۰۸ ۰۳ ۲۱ ۲۴ ۴۳

احمد مزیدی مربی تیم شادروان نادران در گفتگو با خبرنگاران گفت: در همه کشور های صاحب سبک ورزش به ویژه ورزش های توپی، ورزش دانش آموزی به عنوان زیربنای ورزش قهرمانی محسوب می شود و توجه ویژه ای به این مقوله دارند.

وی افزود: خوشبختانه در کشور ما نیز وزارت آموزش و پرورش روی ورزش دانش آموزی حساب ویژه ای باز کرده است و همه ساله این مسابقات با کیفیت مطلوب در سطح بالایی برگزار می گردد.

photo ۲۰۱۷ ۰۸ ۰۳ ۲۱ ۲۴ ۵۶

این مربی گلستانی تصریح کرد: تیم شادروان نادران نماینده استان گلستان امسال سطح متفاوتی از والبال را به نمایش گذاشت و با کسب عنوان قهرمانی و کسب سه عنوان بهترین دریافت کنند، بهترین اسپکر و کامل ترین بازیکن نشان داد که استان گلستان مهد والیبال کشور است و جا دارد مسئولان به این مهم توجه داشته باشند و مسیر را برای کسب افتخارات بیشتر فراهم کنند.

در پایان این بازی ها از سوی هیات فنی مهدی حاجیلری به عنوان کامل ترین بازیکن، سینا آق دازی به عنوان بهترین دریافت کننده و اسماعیل قربان پور به عنوان بهترین اسپکر هر سه از تیم شادوران نادران معرفی شدند.  

photo ۲۰۱۷ ۰۸ ۰۳ ۲۱ ۲۴ ۵۹

اسامی تیم قهرمان: علي وفايي ، مهدي حاجيلري ( کایپتان) ، عمران گوك جلي ، اسماعيل قربانپور و سينا آق دازي

مربی : احمد مزیدی و سرپرست: قاسم ابدال

photo ۲۰۱۷ ۰۸ ۰۳ ۲۱ ۲۴ ۴۱

photo ۲۰۱۷ ۰۸ ۰۳ ۲۱ ۲۴ ۴۸

photo ۲۰۱۷ ۰۸ ۰۳ ۲۱ ۲۴ ۵۳

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.