1393-11-19 15:01
2450
0
10164
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای استان گلستان:

مهمترین فلسفه های دهه فجر یادآوری و مرور دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام رعایتی گفت:مهمترین فلسفه های دهه فجر یادآوری و مرور ثمرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی و عوامل موثر در آن است.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، حجت‌الاسلام رعایتی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای استان گلستان،در مراسم جشن پیروزی انقلاب که در مسجد جامع میاندره کردکوی برگزار شد،ضمن بیان مطلبی در خصوص عزت مندی و بزرگی انسان،اطاعت خداوند،صبر و بردباری،تقوی،قطع طمع، شجاعت در مقابل دشمنان و ترحم در مقابل مؤمنان را از عوامل بزرگی انسان برشمرد و خاطرنشان کرد:این ویژگی ها در شخصیت حضرت امام به وضوح دیده می شد.

وی در ادامه تصریح کرد:یکی از مهمترین فلسفه های دهه فجر یادآوری و مرور حوادث و اتفاقات گذشته و ثمرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی و عوامل موثر در آن است تا به این طریق بازخوانی و توجه بیشتری نسبت به این مسائل صورت گیرد.

رعایتی،با بیان این نکته که امروز ایران به برکت خون شهدا پرچم یک تمدن نوین دینی را بلند کرد، اظهار داشت: ما امروز میراث دار تمدنی بزرگ هستیم که باید به خود ببالیم.

وی جوانان ایران را وارثان بوعلی سینا و ابوریحان دانست و با اشاره به شیطنتهای غرب خاطرنشان کرد: همه دنیای غرب با شیطنتی که دارد دور تمدن اسلامی حلقه زده که صدای فرزندان شما را کسی نشنود.

حجت‌الاسلام رعایتی با اشاره به موفقیت‌ها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران طی ۳۵ سال گذشته با وجود انواع فشارهای خارجی از سوی دشمنان، این دستاوردها را ثمره خون شهیدان و حاصل جانفشانی های مردم شریف ایران و رهبری مقام معظم رهبری دانست.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.