1398-03-28 05:31
1439
0
63937
فرمانده انتظامی مینودشت خبر داد؛

عاملان تیر اندازی در مینودشت دستگیر شدند !

فرمانده انتظامی مینودشت از شناسایی و‌ دستگیری عاملان تیر انداری در اسن شهرستان خبر داد .

سید داود حسینی در گفت و گو با خبرنگار مینوخبر ، در تشریح این خبر گفت : در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی به سمت افراد عادی در یکی از خیابان های شهرستان مینودشت ، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت .

وی ادامه داد : مأموران بلافاصله در محل حاضر و شخصی به هویت معلوم مراجعه و‌ اظهار داشته یک دستگاه خودروی پژو با ۵ نفر سر نشین به سمت منزل ما تیراندازی کرده که در این حادثه پسرم زخمی شده است .

این مقام انتظامی افزود: با توجه به حساسیت موضوع ، تیم های اطلاعاتی پلیس اقداماتی را جهت دستگیری متهمان آغاز که در کمتر از چند ساعت عاملان تیراندازی شناسایی و در‌ یک‌ عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند .

سرهنگ حسینی تصریح کرد : هر ۵ متهم به یگان انتظامی انتقال که با قرار گرفتن در برابر مستندات پلیس به جرم خود اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان مینودشت در پایان خاطر نشان کرد : آرامش و‌ امنیت مردم خط قرمز پلیس است و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده ای هنجار شکن این آرامش و‌ امنیت را بر هم زده و‌ به سادگی این احساس امنیت را از بین ببرند .

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.