1397-09-04 12:58
1683
0
59061
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت خبر داد؛

پایان برداشت زعفران از مزارع تحقیقاتی دانشگاه آزاد مینودشت + تصویر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت از پایان برداشت زعفران از سطح ۲ هزار متر مربع اراضی تحقیقاتی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینو خبر ، آذر اسکندری عصر دیروز در حاشیه بازدید از زعفران‌های برداشته شده در دانشگاه آزاد اسلامی مینودشت اظهار کرد: در راستای کاهش وابستگی به درآمدهای شهریه، ۲ هزار متر مربع از اراضی این واحد دانشگاهی به کاشت زعفران اختصاص پیدا کرده است که امروز شاهد ثمردهی و پایان محصول برداشت شده هستیم.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای جمهوری اسلامی

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای جمهوری اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت برپا شد.

به گزارش مینو خبر به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه دستاوردهای جمهوری اسلامی در این واحد دانشگاهی به‌منظور آشنایی دانشگاهیان با دستاوردهای انقلاب اسلامی در آستانه ۴۰سالگی انقلاب برپا شده است.

خدمات انجام‌شده و دستاوردهای انقلاب در ۳۰ پوستر با عنوان‌های مختلف در این نمایشگاه در معرض دید دانشگاهیان قرار داده شده است.

پیامبر اسلام (ص) محور وحدت

به گزارش مینو خبر، رئیس واحد مینودشت در مراسم گرامیداشت سالروز ولادت حضرت محد (ص) و امام جعفر صادق(ص) هم گفت: پیامبر گرامی اسلام محور وحدت، اخلاق و مهریانی بود که خداوند برای هدایت ما مسلمانان مبعوث کرد و ما باید به داشتن چنین الگوهایی افتخار کنیم.

اسکندری اظهار کرد: پیامبر (ص) درس دینداری را در کنار اخلاق به ما یاد داد و ما باید پیروی از منش، شخصیت و آموزه‌های ایشان را سرلوحه زندگی خود قرار داده تا راه سعادت و کمال برای ما هموار شود.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران با وحدت و کمک الهی و رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید، گفت : یکی از موضوعاتی که حضرت محمد (ص) به دنبال تحقق آن بودند ایجاد وحدت میان مردم بود.

رئیس واحد مینودشت تصریح کرد: امروز جبهه استکبار به‌دنبال اختلاف افکنی و ایجاد تفرقه در میان مردم است؛ اما مردم ایران با تأسی از آن پیامبر رحمت، شیعه و سنی برادرانه در کنار هم بوده و فتنه‌های دشمنان را برای ایجاد تفرقه و دشمنی نقش بر آب کرده‌اند.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.