1397-02-04 09:58
1426
0
52887
با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی؛

تعریض محور مینودشت به گالیکش آغاز شد + تصاویر

عملیات اجرایی تعریض جاده مینودشت - گالیکش با 120 میلیارد ریال اعتبار و با حضور خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت توسعه و زیرساخت حمل‌ونقل، دوشنبه آغاز شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم کلنگ زنی تعریض جاده مینودشت به گالیکش اظهار داشت: امروز بخشی از جاده گرگان به بجنورد که در محدوده مینودشت به گالیکش به طول 6 کیلومتر 400 متر بااعتباری 12 میلیارد تومان آغاز شد.

خیرالله خادمی افزود: این محور با 4 خط به بزرگراه تبدیل‌شده و در مدت یک‌ساله و نیم ساخت آن به پایان می‌رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور تصریح کرد: محور گرگان به بجنورد از محورهای مهم و پرتردد در کشور در مسیر مشهد مقدس است و عملیات اجرایی و عمرانی در این محور در برخی مناطق به پایان رسیده و یا در حال اجراست.

خادمی گفت: مسیرهای مواصلاتی استان گلستان به استان‌های خراسان شمالی و رضوی در دستور کار وزارتخانه قرار دارد و تصمیم‌گیری‌های نهایی درباره آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر در 7 قطعه در 141 کیلومتر از این مسیر عملیات اجرایی در حال اجراست که از این میزان 2 قطعه در استان گلستان است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: این نقطه محور مینودشت به گالیکش از نقاط حادثه‌خیز و مهم بوده که در مدت یک‌ساله و نیم تعریض خواهد شد.

شایان‌ذکر است در این مراسم علاوه بر معاون وزیر، مدیران کل راه‌آهن، راه و شهرسازی و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان به همراه نماینده مردم شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

گفتنی است عرض فعلی جاده شمال - مشهد در محدوده مینودشت به گالیکش در شرق استان گلستان 11 متر است که با انجام عملیات تعریض به حدود دو برابر افزایش‌یافته و این جاده چهار بانده می‌شود.

nilkooh2969 1

nilkooh2969 1

nilkooh2969 1

nilkooh2969 1

nilkooh2969 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.