1396-09-12 12:03
1475
0
47338
هشدار به مسئولان اداره گاز؛

حادثه تلخ «شین آباد» در «بلم جرک» مینودشت تکرار نشود / شلاق سرما بر تن رنجور کودکان + عکس

دبستان باقرالعلوم روستای کوهستانی بلم‌جرک در بخش مرکزی شهرستان مینودشت بواسطه اختلاف نظر ادارات دولتی تاکنون از نعمت اشتراک‌گاز محروم‌مانده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، متن زیر را «زینب کوهی» عضو شورای اسلامی روستای «بلم جرک» شهرستان مینودشت نوشته است:

 دبستان باقرالعلوم روستای کوهستانی بلم‌جرک در بخش مرکزی شهرستان مینودشت بواسطه اختلاف نظر ادارات دولتی تاکنون از نعمت اشتراک‌گاز محروم‌مانده است و کودکان محروم و مستضعف روستائی در این شرایط برودت هوا آنهم در منطقه کوهستانی در شرایط نابسامانی قرار دارند که حداقل زیان آن احتمال وقوع تجربه تلخ مدرسه «شین آباد» و سردی کلاس ها و آزار روزانه دانش آموزان بواسطه تحمل سرما و تبعیض آشکار با دیگر فرزندان این مملکت است.

اداره گاز به بهانه قرار داشتن مدرسه در خارج از بافت روستا از دادن اشتراک‌گاز و انتقال خط گاز تا مدرسه امتناع می کند در حالی که مدرسه دارای اشتراک آب و برق می باشد.

براستی ذهن مدیران عزیز چنین اداره عریض و طویلی از درک مسئله ای به این کوچکی عاجز است که در داخل بافت روستا چگونه آن مقدار زمین برای احداث مدرسه که مورد تائید کارشناسان نوسازی باشد را می توان فراهم کرد؟

آیا درک این نکته کوچک و ساده این‌همه ثقیل است یا هزینه لوله کشی و انتقال گاز دلیل اصلی است که جان و سلامتی کودکان روستایی محروم ارزش چنین هزینه ای را برای آنان نداشته و با بیان چنین بهانه هایی فقط رنج سرما را بر تن کودکان ما ماندگار می سازند؟

مدیران مسئول شهرستانی و استانی؛

براستی متولی تشخیص قرار داشتن مدرسه در بافت روستا کدام اداره است؟

در مقایسه با ده ها تاسیسات خدماتی دامداری و غیره که در سطح کشور و خارج از بافت های شهری و روستایی از نعمت گاز برخوردارند واقعا برای شرکت گاز مهمتر از جان چند کودک بینوای روستایی است که به دلیل فقر و ناتوانی قادر به کوچ به شهر نیستند و هم‌چنان باید از نعمت گاز در کلاس های درس محروم باشند؟

شایسته است حضرات عالی بطریق اولی پیگیری عاجل و مقتضی برای اتصال گاز به دبستان باقرالعلوم  روستای بلم جرک را صادر فرموده و ده ها کودک محروم روستایی را دعا گوی خود سازید.

1681

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.