1396-08-21 09:04
1534
0
46442
در راستای پیگیری مسائل حوزه نمایندگی انجام شد؛

بازدید نماینده شرق استان از دانشگاه آزاد اسلامی مینودشت + تصاویر

شهرام غراوی نماینده مردم مینودشت،گالیکش ،کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی در راستای پیگیری مسائل حوزه نمایندگی خود از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت بازدید وبا رییس این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، شهرام غراوی نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی، انتخاب دکتر آذر اسکندری را به عنوان رئیس واحد مینودشت منشآ اثر دانست و گفت: قطعا در کنار خانم اسکندری بوده و از تمام ظرفیت ها برای کمک به مجموعه دانشگاه آزاد مینودشت استفاده می کنم.

غراوی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از مراکز تولید علم وپیشرفت بوده وخدمات ارزنده به کشور کرده است.

غراوی علاقه و ارادت خود را به دانشگاه آزاد ابراز کرد و اظهار داشت: شایسته است واحد مینودشت که در حوزه انتخابیه اینجانب است هم چنان به فعالیت های آموزشی، پژوهشی و تربیت جوانان  ادامه داده و امیدوارم در آینده شاهد مؤفقیت ها و نقش آفرینی های بیشتر این دانشگاه باشم.

نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی برآمادگی اش بر کمک و همکاری  با رییس دانشگاه آزاد مینودشت در جهت حلّ مسائل و مشکلات این دانشگاه تآکید کرد و افزود: آماده ام که هر خدمت و کمکی که در توانم باشد برای دانشگاه آزاد مینودشت انجام دهم و در مسیر پیشرفت آن تآثیر گذار باشم و لازمه این کار پیگیری مکرّر و جدّی مسولین دانشگاه و انتقال مسائل و مشکلات پیش رو  در مسیر راه پیشرفت است.

شهرام غراوی تربیت دانشجویان حرفه‌ای را محصول دانشگاه کارآفرین دانست و اظهار کرد: اعتقاد دارم دانشگاه باید در مسیر رشته های کاربردی و کار آفرین حرکت کند واشتغال زا باشد و دانشگاه آزاد اسلامی بدون اینکه بار مالی برای دولت داشته باشد قسمت زیادی از نیازهای آموزش عالی کشور را برطرف کرده است.

آذر اسکندری رئیس واحد مینودشت نیز ضمن تشکر از غراوی، ایجاد رشته های مهارتی و کاربردی را نیاز واحد مینودشت و تربیت فارغ التحصیلان متخصص را یکی از رسالت های مهم دانشگاه آزاد اسلامی مینودشت معرفی کرد و عنوان کرد: دانشجوی مولد پس از فارغ‌التحصیلی می‌تواند راهی بازار کار شده و نقش اساسی دررونق اقتصادی کشور ایفا می کند.

 اسکندری با طرح مشکلات واحد خواستار پیگیری جهت تصویب رشته در مقطع تحصیلات تکمیلی و کارشناسی ارشد شد و گفت: آنچه موجب جلب توجه دانشجویان در انتخاب دانشگاه و ادامه تحصیل خواهد بود تنوع رشته های مختلف به ویژه رشته پرستاری و مقاطع تحصیلات تکمیلی است که همین امرتصویب رشته های جدید را می طلبد.

آذر اسکندری هدف مهم دانشگاه آزاد اسلامی مینودشت در آموزش را کیفیت بخشی دانست و گفت: کیفیت بخش به آموزش، پرورش ایده ها وتوجه ویژه به منابع و مصارف، پرورش فارغ التحصیلان کار آفرین، راه اندازی و بهره برداری از سامانه آزمایشگاه های همکار آزاد (ساها) و اقتصاد دانش بنیان از جمله برنامه های واحد مینودشت است

در پایان شهرام غراوی با تآکید مجدد، قول مساعدت و همکاری را در جهت اعتلای موقعیت علمی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت داد.

minookhabar35 2

minookhabar35 2

minookhabar35 2

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.