1396-10-12 11:27
1012
0
48648

هدایت انسانها به سوی خیر و برکت، هدف همه انبیای الهی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه  به مناسبت میلاد حضرت عیسی علیه السلام گفت: واقع هدف تمامی انبیاء الهی از آدم تا خاتم، اجرا احکام الهی، تشکیل حکومت الله، رهنمون کردن تمامی انسان ها به سمت خیر و برکت است.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، حجت الاسلام ایوب ممشلی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه به مناسبت میلاد حضرت عیسی علیه السلام گفت: فرا رسیدن میلاد فرخنده حضرت عیسی ( ع ) بعنوان یکی از بزرگترین پیامبران اولوالعزم الهی و همچنین آغاز سال جدید میلادی را به تمامی مسیحیان جهان و خصوصا به پیروان راستین آن پیامبر الهی، تبریک و تهنیت عرض می کنم.

ممشلی گفت: مکتب و تعالیم حضرت عیسی ( ع ) مانند سایر انبیاء الهی است . در واقع هدف تمامی انبیاء الهی از آدم تا خاتم، اجرا احکام الهی، تشکیل حکومت الله، رهنمون کردن تمامی انسان ها به سمت خیر و برکت است لذا حضرت عیسی ( ع ) نیز بعنوان یک پیامبر الهی همین مسئولیت را داشت.  

ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه تصریح نمود: وقتی حضرت عیسی ( ع ) در قنداقه با مردم به اذن خداوند متعال سخن گفت، می خواست مردم را نسبت به برنامه كار نبوتش براعت استهلال کند.

وی ادامه داد: حضرت عيسى (ع) بعبارت دیگر با سخنانش به مردم فهماند كه بزودى عليه ظلم و طغيان، قيام نموده و شريعت حضرت موسی (ع) را زنده و استوار مى سازد و آن چه از معارف آن شريعت كهنه و یا تحریف شده را تجديد مى كند و آن چه از آياتش كه مردم درباره اش اختلاف دارند بيان و روشن مى سازد.

حجت الاسلام ایوب ممشلی در پایان تاکید نمود: اما یکی از مهمترین نقش های حضرت عیسی(ع) در آخر الزمان اینست که در رکاب امام زمان (عج) در تشکیل حکومت جهانی الله کمک و یاری گر حضرت مهدی (ع) خواهد بود و تاثیر شگرفی در پیشرفت انقلاب جهانی مهدوی(ع) و برقراری حاکمیت جهانی اسلامی در سراسر جهان، در کنار قائم آل محمد(ص)خواهد داشت.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.