1396-09-29 09:04
1494
0
48035
با حضور معاون فرهنگی اداره کل تبیلغات گلستان؛

دومین رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه معارفه شد

مراسم معارفه دومین رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه با حضور معاون فرهنگی اداره کل تبیلغات اسلامی استان گلستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان، جلسه تکریم و تجلیل از زحمات حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و معارفه حجت الاسلام ایوب ممشلی، با حضور حجت الاسلام سایری معاونت فرهنگی اداره کل تبیلغات اسلامی استان گلستان و حاج آخوند غراوی فر امام جمعه اهل سنت شهرستان در محل سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه برگزار گردید.

در این مراسم ابتدا حاج آخوند غراوی فر امام جمعه اهل سنت شهرستان مراوه تپه ضمن تقدیر و تشکر ویژه از زحمات بی شائبه حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی، اظهار داشت: شهرستان مراوه تپه با وجود محدودیتی که در منابع و امکانات دارد و با توجه به مسائلی همچون بعد مسافتی زیاد تا مرکز استان، اما ما شاهد پیشرفت های خوبی در این شهرستان بوده ایم و تقریبا تمامی نهادها و سازمان ها مستقر شده اند و انجام وظیفه می کنند که این از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: نهاد فرهنگی و انقلابی تبلیغات اسلامی نیز از جمله این برکات و نعمات نظام مقدس است که تقریبا قریب به 2 سال و نیم مشغول فعالیت است و انصافا هم زحمات زیادی و زحمات جهاد گونه را داشتند. 

حجت الاسلام سایری معاونت فرهنگی سازمان تبیلغات اسلامی استان گلستان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر ویژه از زحمات حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی ریاست سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نهادی است برخاسته از متن انقلاب اسلامی که در اجرای فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال 1358 تأسیس شد و مهمترین هدفش احیاء و اشاعه اندیشه تابناک دین مبین اسلام در همه زمینه‌های مورد نیاز، ترویج اخلاق اسلامی در میان مردم به ویژه نسل جوان است.

معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات استان تاکید نمود: ما می خواهیم تبلیغات دینی و اسلامی مردمی را گسترش داده  و احساس مسئولیت عمومی در قبال اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بالا ببریم.

حجت الاسلام ایوب ممشلی رئیس فعلی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه گفت: انشاءالله که به حول و قوه الهی بتوانیم اول با عنایت خداوند متعال و بعد با همکاری امام جمعه محترم، فرماندار شهرستان و دیگر روسای ادارات شهرستان مراوه تپه انجام خدمت و فعالیت کنیم.

وی ادامه داد: انشاء الله که با جهادی عمل کردن که شاخصه اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است را سرلوحه کار خود قرار دهیم و بتوانیم با کار، تلاش، جدیت فراوان و پیشتوانه علماء اهل سنت شهرستان بتوانیم برنامه های فرهنگی خوبی در جهت تبلیغ دین مبین اسلام و مبارزه با آسیب های اجتماعی داشته باشیم.

در آخر نیز حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی خاطر نشان کرد: خداوند منان را شاکرم که توفیق جهاد در راه خدا و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به من ارزانی داشت تا بتوانم توانایی هایی خود را در راه پیشرفت ایران اسلامی بکار بگیرم.

 وی در پایان افزود: امیدوارم که توانسته باشم این مسئولیت خطیر و مهم که یک امانت الله و تکلیف الهی بود را به احسن وجه، انجام داده باشم. با قبول این مسئولیت فقط و فقط می خواستیم که کار کنیم تا لبخند رضایت بر سیمای مقام معظم رهبری(امام خامنه ای حفظه الله) نشسته باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.