1396-05-16 11:12
828
0
42444
مدیر کل کتابخانه های استان گلستان:

خبرنگاران ، رسولان جامعه اند / پیگیری مطالبات مردم اولویت اصلی خبرنگاران باشد

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان با بیان از وظایف خبرنگاران گفت: خبرنگاران نباید فقط صرف انعکاس خبری کار کنند وظیفه اصلی رسانه ها پیگیری مطالبات مردم باشد.

به گزارش گلستان ما؛ "رضا قوانلو" مدیرکل کتابخانه های استان گلستان اظهارکرد: هدف از نوشتن و چاپ کتاب، انتقال اطلاعات است.

وی افزود: در گذشته انتقال اطلاعات بر اساس نوشته هایی بر روی سنگ و پوست حیوانات بوده که در گذر زمان و اختراع چاپ کاغذ و هم اکنون در امر دیجیتال اطلاعات انتقال پیدا می کند و قطعا در آینده تغییر بیشتری در آینده در این امر شاهد خواهیم بود.

"قوانلو" تصریح کرد: هدف اصلی که در بین گذشته واکنون و آینده وجود خواهد داشت، انتقال مفهوم بوده است.

مدیر کل کتابخانه های استان گلستان تصریح کرد: صداقت و مبانی خبری از اصول خبری و خبرنگاران است که با تباهر خاص خود، ادبیات و اصل اتفاق را منعکس نماید.

وی تصریح کرد: اگر خبرگزاری و خبرنگار، هدف کار خود را تنها به انعکاس قوت یک نهاد را منعکس کند ، خطری برای جامعه به وجود می آورد.

"قوانلو" با بیان این موضوع که یک رسانه و خبرنگار به عنوان رسولان جامعه محسوب می شوند، گفت: خبرنگار خوب می تواند اخبار را به خوبی رصد کند و به نتیجه مطلوب دست پیدا کند و می تواند از طریق افراد و مسئولین ، مشکلات را بر طرف کند.

مدیر کل کتابخانه های استان گلستان اظهارکرد: نقش خبرنگار، بسیار حساس و آسیب پذیر است و طبیعتا" یک رابطه دوسویه بین مردم و مسئولین است.

وی افزود: مقبولیت بین دستگاه های اجرایی با تعامل، می تواند مشکلات را برطرف و حل و فصل نمیاید.

این مسئول گلستانی خاطرنشان کرد: خبرنگاری، شغلی پر استرس و پر مخاطره و از آن جهت کاری بسیار ارزشمند و ماندگار است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.