1394-06-23 09:03
2486
1
20466
شهردار مراوه تپه پاسخ می دهد؛

دلیل تجمع روز گذشته بازاریان مراوه تپه چه بود؟

ظهر روز گذشته عده ای از بازاریان در محل شهرداری مراوه تپه تجمع کرده و خواستار جلوگیری از برپایی بازار عید قربان شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از اترک، در بازار عید قربان بسیاری از فروشندگان از شهرهای مختلف استان و حتی استان های همجوار به مراوه تپه می آیند.

بازاریان معتقدند که این برپایی این بازار موجب رکود اقتصادی و عدم فروش آنها شده است.

شهردار مراوه تپه در گفتگو خبرنگار ما در همین خصوص گفت: برپایی این بازار در مراوه تپه مصوبه کمیته اقتصادی شهر است و اگر کمیته اقتصادی شهر برپایی این بازار را لغو کند ما نیز این بازار را ساماندهی نخواهیم کرد.

مجید پران دوجی گفت: اگر چه برخی از بازاریان در مخالفت با این بازار سخن گفته اند ولی خیلی دیگر از بازاریان نیز با برپایی آن موافق هستند .

وی ادامه داد: برپایی این بازار می تواند حتی فرصت مناسبی برای بازاریان ایجاد کند.

شهرداری به بازاریان مراوه تپه پیشنهاد کرده است که برای حمایت از آنها حاضر است بهترین نقطه ها و غرفه های مد نظر بازار را در اختیار آنها قرار دهد.

پران دوجی در خصوص آخرین وضعیت بازار عید قربان در مراوه تپه گفت:در سال جاری نمی توان مانع برپایی این بازار شد، ولی اگر کمیته اقتصادی شهر تصویب کند برای سال بعد ما نیز آن را اجرا نخواهیم کرد.

وی در خصوص مجوز برپایی این بازار گفت: مجوز این بازار از سوی فرمانداری به ما داده شده و ما هم ساماندهی غرفه ها را انجام داده ایم و تا روز گذشته 160 غرفه به متقاضیان واگذار شده است.

وی در خصوص مکان برگزاری این بازار گفت: این بازار برای امسال در محل خیابان های معراج، شهید ایوب حاجیلی دوجی و خیابان جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.

شهردار مراوه تپه توضیح داد: البته برخی از بازاریان در خصوص پرداخت عوارض همکاری نمی کنند و بسیاری از امور شهرداری و خدمات شهری با همین عوارض انجام می شود .

مجید پران دوجی از عموم مردم شهر مراو تپه تشکر کرد و افزود: عوارض جمع آوری شده توسط شهرداری برای خدمات شهرداری است نه برای شهردار.

لازم به ذکر است تجمع کنندگان بعد از حضور در محل شهرداری به محل فرمانداری نیز رفته بودند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

mehdi

آقای دوجی شما واسه سال آینده هم شما نمیتوانید این بازار را تعطیل کنید و مانع ورود کسبه های شهرهای مجاور به این بازار شوید

0
0
پاسخ
1394-06-24 06:26

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.