1398-02-13 18:58
1684
0
62983
ویژه مدیران واحدهای تحقیق و توسعه برگزار شد؛

برگزاری سومين تور صنعتی در علي آباد كتول + تصاویر

سومين تورصنعتي ويژه مديران واحدهاي تحقيق و توسعه(R&D) شركت هاي توليدي استان گلستان در شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه، سومین تور صنعتی مديران واحدهاي تحقيق و توسعه(R&D) شركت هاي توليدي استان گلستان به دعوت اداره صنعت، معدن و تجارت علي آبادكتول و با همكاري مركز رشد واحدهاي فناور دانشگاه آزاد اسلامي اين شهرستان برگزار شد.

ابوالفضل اسفندياري رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان علی آباد کتول در حاشیه این تور با اشاره به نقش و اهميت تحقيق و توسعه در رونق توليد گفت: امروزه واحدهاي موفق صنعتي با تكيه بر دانش و اطلاعات از گردنه هاي سخت عبور، رونق اقتصادي و افزايش رفاه را موجب خواهند شد.

وي با اشاره به موفقيت كارآفرينان بخش خصوصي این شهرستان در دستيابي به تكنولوژي هاي نوين و همچنين افزايش توان رقابتي خويش در بازارهاي هدف صادراتي، برگزاري تورهاي صنعتي را ابزاري براي به اشتراك گذاري دانش و حل مسائل و مشكلات مشترك صنعتگران عنوان کرد.

اسفندیاری تصریح کرد: این تور صنعتي با بازديد مديران واحدهاي R&D استان گلستان از شركت توليدي خمير كاغذ تسكا به عنوان پيشرو در صنعت توليد خمير كاغذ از ضايعات كشاورزي در كشور آغاز و با بازدید از شركت بافه سیم گلستان از شرکت های موفق استان در توليد سيم، كابل و لامپ هاي LED ادامه یافت.

رییس صنعت معدن تجارت شهرستان علی آباد کتول خاطر نشان کرد: مدعوين در بخش پايانی این تور صنعتی با حضور در مركز رشد واحدهاي فناور دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرستان علی آباد کتول به بررسي آسيب ها و ارائه راهكارهاي عملياتي درجهت رونق توليد پرداختند.

bazdid1

bazdid1

bazdid1

bazdid1

bazdid1

bazdid1

bazdid1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.