1397-06-05 15:45
1749
0
56466
فرمانده سپاه نینوای گلستان:

پیروزی در جنگ اقتصادی نیازمند مدیریتی جهادی و وفاقی مردمی است

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه کشورمان، گفت: پیروزی در جنگ اقتصادی نیازمند مدیریتی جهادی و وفاقی مردمی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ سردار حسین معروفی در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه علی آباد کتول با بیان اینکه خداوند وعده داده است ما را کمک کند اما با این شرط که برای خدا کار کنیم و همدل باشیم، اظهار کرد: همه ی ملت بزرگ ایران ائم از اقوام و مذاهب مختلف برای پیروزی انقلاب اسلامی مقابل جرثومه فساد و سیاهی شاهنشاهی قیام کردند و این چون برای رضای خدا بود، دست الهی هم در آن ظاهر شده و پیروز شدیم.

وی همچینن به همدلی و وحدت ملت ایران در جنگ تحمیلی، فتنه داعش که موجب ارتجاع منطقه بود اشاره و اذعان کرد: خداوند ما را در این سال ها بزرگ کرد و عزت داد به خاطر کارهایی که با توکل به او و برای او انجام دادیم.

سردار معروفی افزود: در جنگ تحمیلی که کاری بزرگ و والا بود، به همین دلیل وقتی رزمندگان اسلام وارد جهبه های نور می شدند، گرایشات سیاسی و اختلافات خود را کنار می گذاشتند و تنها برای یک هدف مقدس جهاد می کردند تا اینکه به یاری خداوند متعال پیروز شدیم.

وی با اشاره به دلیل دیگر پیروزی ملت ایران مقابل دشمنان نظام اسلامی، تاکید کرد: مدیریت صحیح و اسلامی ولی فقیه چه در سال های حضور امام خمینی (ره) میان ما و چه در زمان رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز یکی دیگر از عوامل مهم پیروزی و اقتدار ما در این سال هاست.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان تصریح کرد: ولایت و رهبری برای ما ودیعه ای الهی است که اگر همین یک خروجی انقلاب اسلامی را برای مردم جهان تبیین کنیم، برده ایم. امروز به لطف این ودیعه الهی ایران اسلامی، جزیره ای میان کشورهای منطقه است.

سردار معروفی خاطر نشان کرد: اگر امروز لبنان مقابل رژیم صهیونیستی قد اَلم کرده، اگر عراق امروز ایستاده و اگر غزه جان گرفته است، به خاطر حرکت آن ها حول محور ولایت و رهبری انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه ملت ایران پای منافع انقلاب اسلامی تمام قد مقابل دشمنان ایستاده است، گفت: مردم ایران با هوشمندی فتنه ۸۸ را که آن ۸ ماهه از جنگ ۸ ساله سنگین تر بود، دفع کردند. دی ماه سال گذشته نیز آن آشوب ها را خنثی کرده و امروز نیز مقابل مشکلات اقتصادی در حال مقاوت است.

سردار معروفی همچنین با اشاره به اینکه دشمن قدرت مقابله نظامی با ایران را ندارد، لذا با هزینه ای کمتر در حال ایجاد جنگ روانی میان مردم کشورمان است، خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند فضای مجازی را مدیریت کنید، چون دشمن به دنبال تصرف ذهن مردم، تغییر ذائقه، گرفتن شجاعت، تغییر تفکر و بی هویتی ماست.

این پاسدار انقلاب اسلامی تاکید کرد: حکومت اسلامی جای دست گرفتن است نه مچ گرفتن، باید کنار مردم و برای مردم بود، آبرو را باید برای مردم گذاشت، با مردم صادق بود، چون مردم به ما آبرو داده اند. اینطور می توانیم با انقلاب اسلامی، بزرگ شویم.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با اشاره به راهکار اساسی برای پیروزی در جنگ اقتصادی، گفت: امروز نیازمند مدیریتی جهادی و شایسته هستیم تا در جنگ اقتصادی پیروز شویم. با اخلاص، مردم داری، مردم نوازی و همدلی می توان ناشدنی ها را شدنی کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.