1397-04-24 03:03
1029
0
55198
در زمینه های پژوهشی و فناوری انجام شد؛

امضای تفاهم‎نامه همکاری شرکت گاز استان با دانشگاه آزاد علی آباد

در راستای همکاری های بیشتر در زمینه های پژوهشی و فناوری، شرکت گاز استان گلستان و دانشگاه آزاد واحد علی آباد ، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی ،مهندس محمد رحیم رحیمی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان و دکتر علیرضا اسفندیاری مقدم رییس دانشگاه آزاد علی آبادکتول طی نشست  صمیمانه ،دیدگاهها و   نظرات پژوهشی خود را مطرح نموده و   تفاهم نامه همکاریهای مشترک علمی-پژوهشی را  امضا نمودند.

مهندس رحیمی درهمین رابطه  اظهار داشت: این تفاهم نامه در راستای بهره گیری ازتجربیات و توانایی های تخصصی علمی ، تحقیقاتی و اجرایی متقابل در امر توسعه همکاری های دو جانبه، منعقد گردیده است که در طی آن دانشگاه مذکور  متعهد به ارائه خدمات مشاوره علمی، تخصصی و آزمایشگاهی مورد توافق طرفین و فراهم نمودن امکان حضور کارشناسان شرکت درکارگروه ها وکمیته ها و دوره های آموزشی مرتبط می باشد.

وی همچنین اضافه کرد:هدف از این تفاهم نامه ، حمایت و اجرای پروژه های تحقیقاتی و مطالعات مشترک در راستای اولویت ها و نیازهای واحد تحقیق و توسعه شرکت ( R&D) و استفاده متقابل از پتانسیل های آموزشی ، ترویجی ، مطالعاتی ، پژوهشی و اجرایی موجود می باشد.

در این جلسه دکتر اسفندیاری مقدم نیز  با اشاره به همکاریهای گذشته شرکت گاز استان گلستان با دانشگاه آزاد علی آباد کتول ، ضمن تشکر از حمایتهای شرکتهای گاز از موضوعات پژوهشی  اظهار امیدواری کردند که با امضای این تفاهم نامه سطح  همکاریهای طرفین  گسترش بیشتری خواهد یافت .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.