1397-04-17 07:37
1682
1
54997

قره خانی؛ نماینده ای که همواره در دسترس نیست!

نماینده شهرستان علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی از همان آغاز مسئولیت، همواره به سختی دردسترس است و حتی اکثر خبرنگاران استان و شهرستان به سختی می توانند با وی ارتباط برقرار کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ اسدالله قره خانی چند سالی می شود که به عنوان نماینده مردم علی آباد کتول، کرسی این شهرستان در مجلس شورای اسلامی را تصاحب کرده است. کسی که علیرغم مسئولیت مردمی اش، همواره پاسخگویی به تلفن هایش را وقت هدر دادن دانسته و معتقد است در مجلس کارهای ملی، منطقه و بین المللی مهمتری دارد که به جای پاسخگویی به تلفن های مردم منطقه اش، باید به آنها بپردازد!

وی که از همان آغازین ساعات و روزهای پیروزی اش در انتخابات، پاسخگویی به تماس های تلفنی اش را تعطیل کرده، می گوید مردم باید بدانند که نباید هر ساعت و دقیقه ای وقت وی را بگیرند. این خواسته ای است که نماینده علی آباد کتول در آغاز هر جلسه و نشست مردم و غیرمردمی مطالبه می کند، اما هنوز برای خیلی ها باورش سخت است که چرا او که هنگام تبلیغات انتخاباتی اش وعده های زیادی به مردم داده، نباید حالا پاسخگویشان باشد.

عدم پاسخگویی قره خانی به تلفن هایش تنها منوط به تماس های مردمی نمی شود و وی حتی پاسخگوی تماس های تلفنی رسانه های مردمی در شهرستان علی آباد کتول و در سطح استان نیست و تنها با چند رسانه محدود، آن هم هر از گاهی کار می کند که این نوع ارتباط با روحیه ارتباطی یک نماینده مردمی تناقض دارد.

بارها شده است که خبرنگاران خواسته اند نظر قره خانی را به عنوان یک نماینده درباره موضوعات مهم سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... بدانند، اما وی هیچگاه چه حضوری و چه تلفنی در دسترس نبوده و مردم که برای آگاهی از فعالیت ها و نظرات نماینده شان در مسائل مهم کشوری و منطقه ای، چشمشان به رسانه هاست، در این بین بی خبر مانده اند.

بنظر می رسد نماینده مردم شهرستان علی آباد کتول باید در ارتباطات رسانه ای خود تجدید نظر کرده و حداقل حساب اصحاب رسانه را به عنوان پل ارتباطی میان خودش و مردم از بقیه جدا کند و به تماس های تلفنی آن ها پاسخگو شود، نه آنکه تنها در هنگامه ی انتخابات در دسترس همگان باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.