1397-10-29 09:32
1756
0
60473
از زبان فرماندار شهرستان رامیان؛

ره آورد سفر دوم رییس جمهور به گلستان برای شهرستان رامیان

فرماندار شهرستان رامیان در بین الصلاتین نماز جمعه این هفته رامیان از ره آورد سفر دوم رییس جمهور به گلستان برای شهرستان رامیان خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، فرماندار شهرستان رامیان در بین الصلاتین نماز جمعه این هفته رامیان ضمن تقدیر و تشکر از رییس جمهور دکتر روحانی و هیئت دولت به واسطه سفرشان به استان گلستان از حضور پرشور مردم استان و به ویژه مردم ولایتمدار شهرستان رامیان و همچنین از زحمات تمامی مدیران ومسئولین شهرستان در مراسم استقبال از ریاست جمهور و دکتر مونسان رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری کشور به شهرستان رامیان گزارشی از ره آورد سفر ریاست جمهور به استان گلستان و شهرستان رامیان ارائه کردند.

وی اظار کرد: حاصل این راه آورد ۲۹۰۴ میلیارد تومان اعتبار برای استان گلستان می باشد و مچنین از جمله ره آوردهای این سفر برای شهرستان رامیانبه شرح ذیل است.

سالاری افزود: اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار از منابع وزارت بهداشت برای بیمارستان شهر رامیان می باشد که ان شاءالله شاهد کلنگ‌زنی این پروژه قبل از دهه فجر باشیم.

وی بیان کرد: برای سد قره چای رامیان اعتبار آن از مازاد سد دیگری که ردیف ملی داردتامین و عملیات اجرایی آن از سال ۹۸ آغاز خواهد شد.

وی افزود: برای جاده رامیان به شاهرود (النگ)، پارک جنگلی دلند، شیرآباد و... منابع جدید گرفتیم .

سالاری در ادامه بیان کرد: این ره آورد حاصل تلاش و هماهنگی بین دکتر ابراهیمی نماینده شهرستان های رامیان و آزادشهر درمجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان رامیان، ائمه جمعه شهرستان و همه مسئولین شهرستان می باشند.

وی از تمامی کسانی که در طی سفر ریاست جمهور و هئیت دولت به استان و شهرستان رامیان زحمت کشیدند تقدیر و تشکر کردند که ان شاء الله درآستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه مبارک فجر که امسال به شکل ویژه جشن میگیرم شاهد اثرات این سفر در استان و شهرستان باشیم.

فرماندار رامیان در پایان فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س )و ایام فاطمیه را به تمامی شیعیان جهان تسلیت گفتند.

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.