1396-10-22 11:03
1223
0
49034

با پیگیری رسانه ها و مساعدت بنیاد مسکن؛ مسکن "صبا" احداث شد

مدیر بنیاد مسکن شهرستان‌های آزادشهر و رامیان گفت: با پیگیری رسانه‌ها، مسکن "صبا" دختری که با مشکل ریوی روبرو است، به صورت کاملا رایگان و در مدت حدود ۵۰ روز ساخته شد.

 به گزارش گلستان ما، مرتضی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرستان رامیان اظهار داشت: با انعکاس خبری در خبرگزاری تسنیم گلستان مبنی بر بیماری دختر 7 ساله در توران فارس، و عدم مسکن این خانواده و پی‌گیری‌های انجام شده توسط بنیاد مسکن و خبرگزاری تسنیم، برای این خانواده مسکن کاملا رایگان ساخته و تحویل شد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان‌های رامیان و آزادشهر افزود: مساحت این مسکن حدود 45 مترمربع است و زمین آن متعلق به خود خانواده بود و همه هزینه ساخت توسط بنیاد مسکن پرداخت شد و با توجه به اینکه امکانات لازم برای زندگی را این خانواده نداشتند، وسایلی مانند کابینت، اجاق گاز، یخچال و غیره توسط بنیاد مسکن خریداری و هدیه شد.

صبا

احمدی تصریح کرد: منابع ساخت این مسکن از محل حساب 100 امام ( ره) و مسکن محرومان توسط بنیاد مسکن تامین شده است که کلنگ زنی آن با حضور، مدیران ارشد کشوری بود و در 55 روز به اتمام رسید.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان های رامیان وآزادشهر تاکید کرد: بعد از مسکن " صبا " با پی‌گیری‌های انجام شده، 20 خانواده محروم در حوزه شهرستان رامیان و آزادشهر شناسایی شدند، که 8 خانواده دارای 2 معلول و 12 خانواده نیز تحت پوشش هیچ ارگانی نبوده و قادر به ساخت مسکن نیست.

احمدی افزود: حدود 3 خانواده نیز مشابه خانواده " صبا " نیز شناسایی شدند، که به این خانواده‌ها هم تسهیلات و هم کمک‌های بلاعوض برای ساخت مسکن پرداخت شد و در حال ساخت مسکن هستند.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان های آزادشهر و رامیان گفت: در بخش مسکن روستایی در 2 حوزه شهرستان های آزادشهر و رامیان، با عنوان طرح ویژه مقاوم‌سازی، 8 هزار مسکن روستایی در سال جاری مقاوم‌سازی شد و در حال حاضر 28 درصد مسکن های روستایی مقاوم‌سازی شدند و بقیه هم در حال مقامم‌سازی هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.