1397-09-29 15:39
2105
0
59709
در سفر به گلستان انجام شد؛

تصاویر/ بازدید دبیرکل جمعیت هلال احمر از پروژه مرکز سرطان هلال احمر بندرترکمن

محمود رضا پیروی دبیر کل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در سفر خود به استان گلستان از پروژه عظیم مرکز سرطان هلال احمر بندرترکمن بازدید کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان بندرترکمن؛  محمود رضا پیروی دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور به اتفاق هیات همراه امروز پنجشنبه ۲۹ آذر با استقبال معاون فرماندار و دیگر مسئولین شهرستانی جهت بازدید از پروژه مرکز سرطان در هلال احمر بندرترکمن حضور یافت و از نزدیک در جریان روند اجرا و پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

در این بازدید پیروی با رییس هلال احمر بندرترکمن و همچنین با خیرین، داوطلبین و اعضای شورای اجرایی این جمعیت در خصوص پروژه مرکز سرطان گفتگو کرد و پای صحبت های آنان نشست.

مهدی جعفری رئیس هلال احمر بندرترکمن در خصوص این بازدید با اشاره به اهمیت موضوع اظهار کرد: با توجه به آمار روبه رشد بیماران مبتلا به سرطان و نیاز بهداشتی و درمانی مردم منطقه بندرترکمن ، گمیشان و استان گلستان که بیماران صعب العلاج برای درمان به تهران و شهرهای دوردست مراجعه می کنند، در این راستا خیرین و داوطلبان هلال احمر بندرترکمن همت کرده و در سال ۹۴ عملیات ساخت ساختمان مرکز  سرطان در محوطه هلال احمر بندرترکمن کلید خورد.

وی با یادآوری این موضوع که در هفته دولت سال ۹۴ کلنگ احداث ساختمان مرکز سرطان هلال احمر بندرترکمن طی مراسمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به زمین زده شد بیان کرد: تاکنون فعالیت های ساخت و ساز بدون وقفه ادامه دارد و پایان عملیات ساخت و تکمیل این پروژه برای دهه فجر سال جاری پیش بینی و برنامه ریزی شده است.

 Helal1

 Helal1

 Helal1

 Helal1

 Helal1

 Helal1

 Helal1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.