1397-02-11 10:03
1442
0
53056
با قهرمانی "هتل کانیار"؛

مسابقات کشوری والیبال ساحلی در بندرترکمن پایان یافت

مسابقات کشوری والیبال ساحلی سه‌ستاره در شهرستان بندرترکمن با قهرمانی تیم هتل کانیار به پایان رسید.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، مسابقات کشوری والیبال ساحلی سه ستاره کشور در شهرستان بندرترکمن با رقابت 19 تیم به مدت 3 روز با قهرمانی تیم هتل کانیار به پایان رسید.

تیم والیبال هتل کانیار با بازی "رئوفی" و "میرزاعلی" به مقام قهرمانی مسابقات تور سه ستاره والیبال ساحلی کشور در بندرترکمن دست یافت و تیم وکیلی متشکل از بهمن سالمی وآرش وکیلی هم با شکست در بازی نهایی به مقام دوم دست یافت.

تیم اتو لنت سعید گنبدکاووس هم متشکل از پرویزفرخی و جمشیدتوکلی به مقام سوم دست یافت. این رقابت‌ها از روز پنجشنبه آغاز شده بود و از فردا هم رقابت‌های کشوری والیبال ساحلی در شهرستان آق‌قلا آغاز می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان در حاشیه مراسم پایانی این مسابقات گفت: زیرساخت‌های لازم و زمین مناسب والیبال ساحلی در استان گلستان ایجاد می شود.

بهمن طیبی اظهار داشت: با توجه به توانمندی‌های گلستان و اجرای شایسته مسابقات والیبال ساحلی کشور در بندرترکمن به دنبال آماده کردن زیرساخت‌های لازم برای بازی‌های مهم‌تر در استان گلستان هستیم.

وی تاکید کرد: فدراسیون والیبال با توجه به استعدادها و توانمند‌یهای گلستان، 2 رویداد مهم ورزشی کشوررا در رشته والیبال ساحلی را در تقویم رقابت‌های سال 97 گنجاند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان تاکید کرد: ورزش و جوانان گلستان و هیئت والیبال استان گلستان این رقابت‌ها را به شایستگی در بندرترکمن برگزار کرد.

طیبی خاطرنشان کرد :با توجه به کمبودها و زیرساخت‌های لازم در استان به دنبال ایجاد این زیرساخت‌ها هستیم تا بتوانیم میزبانی مسابقات بین‌ المللی را در استان در زمینه والیبال ساحلی شاهد باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.