1397-01-06 07:08
1370
0
51963
با همراهی معاون امور جوانان انجام شد؛

بازدید مدیر عامل هلال احمر استان از پست ایمنی و سلامت بندرترکمن

پایگاه امداد و نجات دریایی و پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هلال احمربندرترکمن میزبان حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان گلستان و خانم کریمی معاون امور جوانان این جمعیت بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، دکترحسین احمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان گلستان در ادامه روند بازدیدهای عیدانه با حضور در بندرترکمن ضمن تبریک سال نوبه رییس شعبه ،کارکنان،امدادگران ،نجاتگران و جوانان هلال احمراین‌ شهرستان به همت بلند آنان خداقوت گفت و از‌ تلاشهایشان‌ تقدیر کرد.

وی با نگارش پیامی‌ در دفتر نظرات مسئولین پست ایمنی و سلامت مسافرین و دفتریادمان پایگاه امداد و نجات دریایی؛ نوروز را یادگار‌ قومی با‌فرهنگ کهن ،اصیل و مهربانی فراوان بیان کرد که آمیخته شدن فرهنگ اصیل ایرانی با تعالیم حیات بخش اسلام رمز ماندگاری ایران اسلامی را رقم زده است .

مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان گلستان در ادامه ضمن تحسین حضور پرشور جوانان و نجاتگران‌ از تلاش های عوامل جمعیت هلال احمر شهرستان اعم از جوانان، امدادگران و نجاتگران، داوطلبان ، رییس و کارکنان این مجموعه قدردانی کرد.

گفتنی است مدیرعامل هلال احمرگلستان درحاشیه این بازدید ضمن حضور در ایستگاه نوروزی پلیس که در محل اسکله و در مجاور پایگاه امداد و نجات دریایی این شهرستان دایر است به پرسنل حاضر در آن با عرض خداقوت سال نو را تبریک گفت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.