1396-11-20 13:03
1242
1
50266
فرمانده سپاه بندرترکمن:

22بهمن ثمره اراده یک ملت برای آزادی است/این راهپیمایی وحدت و اقتدار ایران را به رخ جهانیان می کشد

فرمانده سپاه بندرترکمن گفت: 22بهمن ثمره اراده یک ملت برای آزادی، ظلم‌ستیزی، برابری و نفی وابستگی است چرا که به‌ واسطه پایداری بر این اراده، هر روز براقتدار وعظمت آن افزوده می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،سرهنگ جواد جعفریان فرمانده سپاه بندرترکمن در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار کرد: راهپیمایی 22بهمن یکی از جلوه‌های حضور مردم در صحنه است که با حضور باشکوه‌تر مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد فروکش شدن تهدیدهای دشمن هستیم.

وی با بیان اینکه امروز ایستادگی خود بر اصول و ارزش‌های انقلابی را در این مراسم بزرگ به رخ جهانیان می‌کشیم افزود: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به جهانیان نشان خواهد داد که همچنان خواستار انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده سپاه بندرترکمن تصریح کرد: 22بهمن سالروز تجلی مظهر پیروزی سال‌ها مبارزه و مجاهدت مردان و زنان انقلابی ایران اسلامی است که برای رهایی از وابستگی، ظلم و استبداد و تحقق مردم‌سالاری و حاکمیت ارزش‌های اسلامی خود را به دریای زلال جمهوری اسلامی رساندند.

جعفریان اذعان داشت: مردم غیور ایران با گذشت ۳۸ سال از پیروزی انقلاب، هر روز بیش از گذشته به این اقتدار و عزت می‌بالند و در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حضوری همیشگی داشته‌ و دارند.

وی خاطرنشان کرد:22بهمن ثمره اراده یک ملت برای آزادی، ظلم‌ستیزی، برابری و نفی وابستگی است چراکه به‌ واسطه پایداری بر این اراده، هر روز براقتدار و عظمت آن افزوده می شود.

فرمانده سپاه بندرترکمن تاکید کرد: مردم انقلابی و هوشیار ایران اسلامی امسال همچون سنوات گذشته با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن بر تداوم تحقق آرمان‌های شهدا و حضرت امام خمینی(ره) تاکید و وحدت و همبستگی و اقتدار خود را به رخ دشمنان انقلاب اسلامی خواهند کشاند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

roham

چرا عکس جعفریان نذاشتید؟

0
0
پاسخ
1396-11-20 17:57

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.