1396-10-20 18:58
1071
0
48983
رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن:

امواج جهانی انقلاب رو به گسترش است/ خوی استکبار تغییر ناپذیر است

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن گفت: حوادث متعدد و گوناگونی که در فاصله دو دهه رخ داده بیانگر این حقیقت است که امواج جهانی انقلاب رو به گسترش بوده و حضور خود را به عنوان یک واقعیت انکارناپذیر به نمایش گذاشته است.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، حجت الاسلام جعفر کوهستانی در جمع مسئولین شهرستانی با اشاره به ارزش و اهمیت انقلاب اسلامی در جهان اظهار داشت: در قرنی که گمان می‏رفت هرگونه انقلاب و یا حتی هر حرکت اجتماعی باید در چهارچوب ایدئولوژیها و الگوهای متعارف غربی صورت گیرد، انقلاب اسلامی با هنجارهای فرهنگی و سیاسی ضمن ساقط کردن نظام چند هزارساله شاهنشاهی موجودیت نظام نوینی به نام «جمهوری اسلامی» را اعلام داشت .

وی افزود: حوادث متعدد و گوناگونی که در فاصله دو دهه رخ داده بیانگر این حقیقت است که امواج جهانی انقلاب رو به گسترش بوده و حضور خود را به عنوان یک واقعیت انکارناپذیر به نمایش گذاشته است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن تصریح کرد: هم اکنون غرب و به ویژه آمریکا نگران بدل شدن ایران پیروز به یک قدرت بزرگ رقیب در خاورمیانه است و عمق توطئه غرب بیانگر واقعیت مشهودی است که انقلاب اسلامی ایران همچون طوفانی کلیه موانع را از میان برمی‏دارد و زمینه های پیدایش یک نظام جهانی متکی بر اسلام را فراهم می‏ آورد.

حجت الاسلام کوهستانی ادامه داد: از همان نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان جوامع بشری و اسلامی شمشیر دشمنی خود را از رو بستند و برای سرنگونی انقلاب شروع به طراحی و اجرای انواع خباثت ها و توطئه ها دست زدند.

وی اذعان داشت: امروز بخشی از مصادیق دشمنی غرب در اسلام هراسی، بخشی در ایجاد تروریست و بحران های مذهبی در منطقه و بخشی دیگر در متهم کردن نظام اسلامی به نقض قوانین بین المللی و تروریست خواندن سپاه پاسداران و ملت ایران نمود پیدا کرده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: خوی استکبار تغییر ناپذیر است چرا که این ذات فتنه انگیزی و بی اعتمادی را به کرات تاریخ به اثبات رسانده است و اخیرا هم در تجربه تلخ برجام و نقض و خروج از آن توسط رئیس جمهور آمریکا نشان داده شد.

حجت الاسلام کوهستانی یادور شد: در حالی که پیش از این رهبر انقلاب بارها به بی اعتمادی استکبار و مظهر آن که آمریکا باشد تاکید کرده بود و اخیرا هم که در جمع نخبگان علمی خطر دشمن نابکار را تکرار می کند که بلاهت ترامپ ما را از مکر آمریکا غافل نسازد.

وی تاکید کرد: این بدان معنی است استکبار ستیزی را نباید فراموش کرد که ترامپ هراسی جای استکبار ستیزی را بگیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.