1396-10-08 10:34
1035
0
48459
امام جمعه بندرترکمن:

9دی اعلام آمادگی یاوران امام زمان بود / هرکسی از جریان فتنه حمایت کند خائن است / مسئولین ضمن کنترل گرانی های اخیر اب به آسیاب دشمن نریزند

امام جمعه بندرترکمن گفت: 9دی پایه های کاخ ظلم وستم را لرزاندواعلام امادگی یاوران امام زمان واخر زمانی بود لذا این حماسه تاریخ نبود بلکه تاریخ ساز بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن؛ حجت الاسلام محمد صالح منصوری در خطبه های نماز جمعه ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه با اشاره به بیانات مقام رهبری در خصوص دولت سابق اظهارداشت: باصحبت های بی اساس اب به اسیاب دشمن نریزید کسی که خود را پیرو ولایت می داند نباید به نظام اسلامی تهمت بزند.

امام جمعه بندرترکمن همچنین خطاب یه دولت فعلی نیز در خصوص گرانی ایجاد شده افزود: امکانات را صرف خدمت رسانی به مردم کنید،گرانی اخیر درحال خم کردن کمر ملت است نظارت بربازار در اولویت کارها قرار دهید.

وی ادامه داد:مسئولین در قبال گرانی اخیر توجه جدی نمایند،گرانی را کنترل کرده واب به اسیاب دشمن نریزیدخاصه که در استانه حماسه 9دی عده ای به دنبال متشنج کردن اوضاع وسوء استفاده  هستند.

منصوری تصریح کرد:مردم دین مدار ما هوشیار وبیدار باشند چرا که ملت  بخاطر دین قیام کردند.

خطیب توانمند بندرترکمن با اشاره به فرارسیدن حماسه 9دی اذعان داشت:فتنه وآشوبهای خیابانی فتنه گران در سال 88 باعث ایجاد حماسه بزرگ 9دی شدلذا این فتنه برنامه ای حساب شده از سوی کشورهای داخلی،خارجی،سلطنت طلبها ولیبرالها بود که با اتحاد هم قصد براندازی نظام اسلامی را داشت.

وی بیان کرد:در این فتنه بزرگ گروههای معاند داخلی وخارجی حتی با هم تقسیم وظایف کرده بوده وبرنامه های وسیعی را برای برچیدن نظام اسلامی در سر داشتند.

امام جمعه بندرترکمن اعلام کرد: اشوبگران در روز عاشورای حسینی با بی حرمتی به مقدسات وارزشها ضمن سوت وکف زدن درصدد اختشاشات خیایبانی بودند تا به مقاصد پلید خود برسند  غافل از اینکه با دستگاه امام حسین نمی توان شوخی کرد.

حجت الاسلام منصوری با اشاره اینکه هرکسی از جریان فتنه حمایت کند خائن است  اضافه کرد:متاسفانه هنوز هم در مملکت عده ای سکوت می کنند وخواصی که به خون شهدا خیانت کردند را محکوم نمی کنند.

وی افزود:یکی از خیانتکاران انقلاب ما خیانت خواص است لذا همواره باید حواسمان جمع باشد وگوش به فرمان رهبری باشیم که تمام دنیا را به زانو در اورده است.

امام جمعه محبوب بندرترکمن با اشاره به زنده نگهداشتن حماسه بزرگ مردمی 9 دی وجشن و گرامیداشت این حماسه خاطرنشان کرد: 9 دی پایه های کاخ ظلم وستم را لرزاند و اعلام امادگی یاوران امام زمان و اخر زمانی بود لذا این حماسه تاریخ نبود بلکه تاریخ ساز بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.