1396-05-31 09:33
1086
0
43028
به مناسبت روز جهانی مساجد برگزار شد؛

همایش ائمه جمعه و جماعت در حوزه علمیه نبوی نژاد گمیشان + تصاویر

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی مساجد همایش ائمه جمعه و جماعات با حضور حجه الاسلام گنجی نماینده ولی فقیه در سپاه استان و علمای اهل سنت گمیشان در حوزه علمیه نبوی نژاد برگزار شد.

ساحل گمیشان، حجه الاسلام گنجی مسئول عقیدتی ، سیاسی سپاه نینوا استان ضمن آرزوی سلامتی برای همه حجاج گفت: خانه خدا متعلق به بندگان است و خادمی خانه خدا افتخار همه انسانها است ، 

وی افزود: هویت دینی و ایمانی مسلمانان و بهترین نقطه عبادی زندگی مردم مسجد است، مسجد مرکز عبادت و هدایت مسلمین است و اگردر مقابل دشمن سنگر بخواهیم مسجد می تواند بهترین سنگر برای مقابله با دشمن باشد.

وی در ادامه گفت: بسیج و مسجد همواره دو واژه ای هستند که در کنار هم هستند و بسیجی بودن به معنای  اهل مسجد بودن و همواره در مساجد آموزش دیدن است .

نماینده ولی فقیه در سپاه استان در پایان گفت: بزرگترین رسالت مساجد ایجاد محور وحدت است بهترین جای زیارت مسجد و خانه خدا است.

در ادامه آخوند اعتباری به نمایندگی از آخوندهای دیگر گفت : مساجد برای اهل آسمان می درخشد و در روایات ها وجود دارد  که مساجد را خوشبو کردن و لباس خوب پوشیدن جهت رفتن به مسجد و خواندن نماز تحیت مسجد باعث ثواب بیشتر و رضایت خداوند می شود .

وی افزود: هرگاه آفت و بلا نازل شود اهل مسجد در امنیت خواهند بود و نماز همسایگان مسجد در صورتی که  بدون دلیل در مسجد حاضر نشوند نمازی کامل نخواهد بود .

سرهنگ باقر رحمانی فرمانده سپاه پاسداران گمیشان ضمن تبریک روز جهانی مساجد و هفته دولت گفت:مساجد به عنوان سنگر نقش خوبی را در مقابل دشمنان ایفا می کنند و یک قرارگاه اجتماعی و محلی است که تمام ارتباطات اجتماعی در این قرارگاه انجام می شود. 

وی افزود: دشمن به دنبال ضربه زدن به اسلام است و علما در روشنگری و بصیرت افزایی نقش بسیارویژه ای دارند.

r1

r2

r4

r5

r6

r7

r8

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.