1397-04-20 18:05
1340
0
55096

مراسم گرامیداشت روز شهرداری و دهیاری در بندرگز

مراسم گرامیداشت روز شهرداری و دهیاری با حضور شهرداران، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران شهرستان بندرگز در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، فرماندار بندرگز در این مراسم ضمن گرامیداشت روز شهرداریها و دهیاریها از خدمات شبانه روزی شهرداران و دهیاران و کارکنان پرتلاش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قدردانی کرد.

حسین احمدی گفت: شهرداری و دهیاری در رسیدن به شاخصه‌های یک شهر و روستای سالم، توسعه یافته و پویا و همچنین رضایتمندی مردم نقش مهمی را ایفا می کنند.

وی بیان داشت: شهرداران و دهیاران باید سطح فرهنگ عمومی را با استفاده از افراد نخبه، ارتباط مستمر با نهادها و دستگاه های اجرایی ارتقا بخشیده و زمینه را برای توسعه شهر و روستا فراهم کنند.

این مقام مسوول تصریح کرد: دولت تدبیر و امید از زمان روی کار آمدن خود اهتمام و توجه بیشتری به حوزه روستایی و اقدامات باقیمانده در این حوزه معطوف کرده است.

فرماندار بندرگز با بیان اینکه دهیار وظیفه مدیریت محیط روستاها را انجام می دهد، ادامه داد: دهیاری ها ظرفیت بالایی دارند و می توان در زمینه های مختلف از آن استفاده کرد.

احمدی اضافه کرد: شهرداران و دهیاران باید با آسیب شناسی و برنامه ریزی سعی در ایجاد نشاط اجتماعی بین اقشار مختلف مردم از جمله جوانان کنند.

وی با اشاره به اینکه با اقدامات انجام شده وضعیت روستاهای این شهرستان در مقایسه با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تغییر یافته است، گفت: امروز دسترسی 100 درصد جمعیت روستایی شهرستان به برق، دسترسی به آب شرب بهداشتی و آسفالت شدن جاده های روستایی از جمله این اقدامات است.

bandargaz298627861709 1

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز تاکید کرد: خدمت صادقانه و تلاش شبانه روزی باید سرلوحه کار همه مدیران و خدمتگزاران به مردم باشد و وظیفه مسولان است تا بی منت به مردم خدمت کنند.

احمدی هدف از نامگذاری این روز را آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات دهیاری‌ها و شهرداری ها، هم‌افزایی و افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده بزرگ مدیریت روستایی و شهری و اطلاع‌رسانی در راستای آشنایی با رویکردها ، سیاست‌ها و برنامه‌های کشور دانست.

در پایان این مراسم از شهرداران و دهیاران شهرستان بندرگز تجلیل به عمل آمد.

bandargaz298627861709 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.