1396-11-15 11:12
974
0
49995

فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی با امام جمعه بندرگز دیدار کردند

فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی بندرگز به مناسبت دهه فجر با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره ، فرماندار بندرگز در این دیدار همکاری کامل مجموعه اجرایی شهرستان با امام جمعه را اعلام و با بیان اینکه وجود ایشان محور وحدت و همدلی در شهرستان خواهد بود ، ابراز امیدواری کرد نتیجه این همدلی ، تداوم بیش ‌از پیش روند توسعه و پیشرفت شهرستان باشد.

حسین احمدی ابراز امیدواری کرد با همکاری و همدلی همه مدیران دستگاه‌های اجرایی ، روند خدمت‌رسانی به مردم و حل مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف در شهرستان شتاب بیشتری به خود بگیرد.

وی اظهار داشت : مسئولان شهرستان بندرگز با کار و تلاش مضاعف به دنبال تحقق سیاست های دولت در جهت رفاه مردم هستند و در این راه از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهند کرد.

امام جمعه بندرگز نیز در این دیدار ضمن تقدیر از استاندار گلستان به جهت انتخاب احمدی به عنوان فرماندار جوان و پرتلاش بندرگز اظهار داشت : در سطح شهرستان همدلی ، همراهی و همزبانی خوبی میان مردم و مسئولان برقرار شده است.

حجت السلام والمسلمین سیدابوالفضل حسینی عنوان داشت : خوشبختانه با فعالیت های صورت گرفته از سوی فرمانداری و سایر دستگاه های دولتی امروز شاهد کمترین دغدغه در اداره امور شهر و شهرستان هستیم.

164646541

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.