1396-10-28 08:09
1069
0
49264
سرپرست جمیت هلال احمر بندرگز:

پد بالگرد هلال احمر بندرگز در آستانه بهره برداری قرار دارد

سرپرست جمیت هلال احمر بندرگز با بیان این مطلب که پد بالگرد هلال احمر تا کنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار کرد: این پد به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش گلستان ما به نقل از عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، سیدطاها میرصادقی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی از پیشرفت بیش از ۹۵ درصدی پد بالگرد و محوطه سازی پایگاه امداد و نجات نوکنده خبرداد.

وی با اشاره به فعالیت هلال احمر بندرگز در یک ماه گذشته، افزود: در بخش آموزشی و در قالب طرح های خادم، دادرس، بازآموزی، تخصصی نجاتگران با جامعه ۵۰۰ نفری و در بخش عمرانی، پیشرفت بیش از ۹۵ درصدی پد بالگرد و محوطه سازی پایگاه امداد و نجات نوکنده در بخش ورودی غرب گلستان انجام شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بندرگز تصریح کرد: تجهیز پایگاه امداد و نجات کوهستانی جاده ای نوکنده و ارسال محموله کمک های مردمی جهت آسیب دیدگان زلزله غرب کشور از دیگر برنامه های جمیعت هلال احمر بندرگز طی یک ماه گذشته بوده است.

میرصادقی خاطرنشان کرد: تکمیل و پیگیری تشکیل کمیته خیرین فعال، امداد رسانی به حادثه دیدگان از حوادث با برنامه مدون و در قالب طرح جامع عملیاتی (اکشن پلن) برگزاری کارگروه امداد و نجات مستمر و برنامه ریزی در خصوص مدیریت حوادث و سوانح ارتقاء سطح امداد و نجات و افتتاح پد بالگرد فعال در غرب استان انجام می شود.

وی در پایان یادآور شد: تجهیز انبارهای امدادی متناسب با جمعیت و نیازهای منطقه ای در حال انجام است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.