1396-09-30 11:54
1650
0
48091

همایش تجلیل از هنرمندان شهرستان بندرگز + تصاویر

همایش تجلیل از هنرمندان شهرستان بندرگز دیروز با حضور مسوولان و هنرمندان و پیشکسوتان این رشته در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرگز برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره ،حسین احمدی فرماندار بندرگز در همایش تجلیل از هنرمندان شهرستان بندرگز در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه باید از هنر در مسیر تحولات اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی به نحو شایسته ای استفاده کرد ، اظهار داشت : هنر در بندرگز دارای ریشه غنی است و هنرمندان صاحب نامی در این شهرستان حضور دارند که از سرمایه‌های کشور و استان محسوب می شوند، شهرستان بندرگز از ظرفیت های بالایی در حوزه فرهنگ و هنر برخوردار است و باید بسترهای لازم حمایت از جامعه هنری آن را فراهم کرد.

وی افزود : برداشتن گام های مثبت برای هنرمندان وظیفه همگان است زیرا هنرمندان از محورهای توسعه هر منطقه به شمار می آیند. این مقام مسوول بر حل مشکلات هنرمندان و بخش های مختلف هنری تاکید کرد و افزود : دولت در کنار مسئولان برای شکوفایی استعدادهای هنرمندان گام های مثبتی بر خواهد داشت.

1674641531 1

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز تصریح کرد : هر فعالیت و کاری که در جامعه بخواهد انجام شود پایه فرهنگی دارد از این رو باید به فرهنگ و هنر توجه ویژه داشت.

احمدی اظهار داشت : باید در قالب هنر ، فرهنگ و مسایل فرهنگی را جا انداخت و از قابلیت هنر و هنرمندان در توسعه فرهنگی و هنری شهرستان استفاده کرد و باید تلاش شود بندرگز به جایگاه واقعی خود برسد.

فرماندار بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه هنر و حمایت از فعالیت های فرهنگ مردمی گفت : در فرمایشات ایشان مشهود و ملموس آن است که رهبر انقلاب اسلامی ارتقای هنر را در دست خود مردم و مجموعه های مردمی فرهنگی می بینند.

وی اضافه کرد : در همین باب نیز باید جریان هنر انقلابی برآمده از مردم هر چه بیشتر تقویت شود و تلاش حوزه هنری بندرگز نیز در تحقق همین مهم استوار باشد.

احمدی ، پویایی و زنده کردن عشق ، محبت و مهربانی را از خواص هنر عنوان کرد و بر ترویج و گسترش فرهنگ و هنر و کشف استعداد در بندرگز تاکید کرد و افزود : باید هر اقدامی بر بال فرهنگ و هنر بنشیند تا به مقصد برسد.

در این آیین از هنرمندان شهرستان بندرگز تجلیل و قدردانی شد.

1674641531 1

1674641531 1

1674641531 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.