1396-09-22 16:56
929
0
47768

دیدار مدیرکل سازمان تامین اجتماعی گلستان با فرماندار بندرگز/ 60 درصد مردم بندرگز تحت پوشش تامین اجتماعی است

مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان به همراه ریاست تامین اجتماعی شهرستان بندرگز با سرپرست فرمانداری بندرگز دیدار و در خصوص مسائل و مشکلات تامین اجتماعی بندرگز گفتگو کردند .

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، احمدی فرماندار بندرگز در این جلسه اظهار کرد: باید پذیرفت که بخش عمده ای از افراد جامعه تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند، خدمات و حمایت های این سازمان در قالب پوشش بیمه ای و ایجاد امنیت شغلی و روانی جمعیت شاغلین کشور، قابل تقدیر است .

حسین احمدی افزود: اعتقاد ما این است که ارائه خدمات درست و ارزشمند به مردم صرفا در قالب سازمان های قوی و شایسته محقق می گردد و بی تردید یکی از مهمترین و حیاتی ترین سازمانها در راستای حمایت، تکریم و رضایتمندی جامعه هدف، سازمان تامین اجتماعی است .

فرماندار بندرگز با بیان اینکه حدود 60 درصد از جمعیت شهرستان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی می باشند خواستار تسریع در احداث و راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان شد.

وی افزود: با وجود بیش از 5000 هکتار اراضی باغی در این شهرستان که بالاترین سطح استان از نظر وسعت را دارا می باشد و همچنان در حال توسعه بوده، توجه بیشتر به سیاست های بیمه باغداران و تسریع در روند پوشش بیمه ای آنها جهت حمایت بیشتر و ایجاد انگیزه در قشر زحمتکش کشاورزان و باغداران شهرستان ضروری می باشد.

در این دیدار همچنین علی اصغر نیک نیا، مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان تعداد افراد بیمه شده در سطح استان را 243هزار و 700 نفر، مستمری بگیران بازنشتگی 37هزار و 100 نفر و مقرری بگیر بیمه بیکاری را 4هزار و 150 نفر اعلام نمود .

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان از کلنگ زنی و شروع عملیات ساخت درمانگاه تامین اجتماعی بندرگز که خواسته به حق مردم شریف این شهرستان بوده تا پایان سالجاری خبر داد و افزود: در بحث بیمه باغداران نیز هیچگونه محدودیتی وجود نداشته و در این زمینه مساعدت و همکاری لازم صورت می گیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.