1396-09-21 09:33
1007
0
47718
در دهمین جلسه شورای اداری بندرگز عنوان شد؛

امروز اثبات کارآمدی نظام بر دوش مدیران است/ ایجاد 350 مورد اشتغال در بندرگز در طرح اقتصاد مقاومتی

امام جمعه بندرگز گفت : امروز اثبات کارآمدی نظام بر دوش مدیران شایسته ایست که با جهاد علمی و مدیریت آن را محقق می کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، دهمین جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز با حضور مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد.

امام جمعه بندرگز در این جلسه اظهار داشت : حفاظت و نگهداری یک نعمت و موهبت امری به مراتب سخت تر است از بدست آوردن ان.

حجت الاسلام حسینی افزود : انقلاب اسلامی موهبتی الهی است که حفاضت از آن تکلیف و رسالت همه خصوصا مسوولین است.

وی با اشاره به عوامل سقوط دولت ها گفت : اولین عامل سقوط دولت ها ضایع کردن اصول و مبانی نظام است ،هر نظام و حکومت اصولی دارد و عمل نکردن به آن باعث اسیب بر اصل آن نظام است.

وی تاکید کرد: : بدون شک رهبری سزاوارترین فرد برای تعیین اصول نظام است.

حجت الاسلام حسینی افزود : رهبری در ماه رمضان سال 88 در نماز جمعه اصول نظام را به تفصیل بیان کردند که شامل " اسلام ، امام ، قانون اساسی و سیاست های کلی نظام " می باشد و عمل به اسلام و ارزشهای اسلامی ، رعایت حقوق مردم و خدمت صادقانه و تلاش برای تحقق آرمان های امام (ره) از دیگر اصول نظام اند که باید اجرا شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به وظایف مدیران دستگاه های اجرایی اظهار داشت : امروز اثبات کارآمدی نظام بر دوش مدیران شایسته ایست که با جهاد علمی و مدیریت آن را محقق می کنند.

امام جمعه بندرگز با انتقاد ازعدم حضور برخی مسوولان در راهپیمایی بر علیه "جابه جایی پایتخت اسراییل" در جمعه اخیر در بندرگز گفت : از مدیران دستگاه های اجرایی بیشتر انتظار می رود که در صحنه های تاثیرگذار و حساس شرکت کنند.

ایجاد 350 مورد اشتغال در بندرگز در طرح اقتصاد مقاومتی

سرپرست فرمانداری بندرگز در دهمین جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به مواضع خصمانه رئیس جمهور آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران گفت: سخنان سخیف و نسنجیده ترامپ از روی بی خردی و عدم اطلاع از نقش تعیین کننده ایران در منطقه  است و این سخنان به تقویت وحدت ما در مقابله با زیاده خواهی استکبار کمک شایانی خواهد کرد.

حسین احمدی در اولین نشست رسمی خود با مدیران دستگاههای اجرایی پس از انتصاب به عنوان سرپرست فرمانداری بندرگز، ایجاد اشتغال و تحقق مولفه های اقتصاد مقاومتی را از برنامه های اساسی خود در شهرستان بندرگز دانست و افزود: تعهد اشتغال شهرستان بندرگز در سال جاری ۹۴۱ شغل است که تا کنون نزدیک به ۳۵۰ اشتغال محقق و به صورت رسمی در سامانه رصد ثبت شده است و باید در ماههای پایانی سال تلاش مضاعفی در این زمینه صورت پذیرد.

احمدی هم چنین از مدیران دستگاههای اجرایی خواست ارتباط خود را با رسانه ها نزدیک تر کنند و از ظرفیت رسانه ها برای تحقق مطالبات مردمی و انعکاس خدمات نظام بیش از پیش بهره ببرند.

61644684654 2

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.