1396-05-13 04:53
1302
0
42305
پای درد دلهای مادر" شهید پاکدل" ؛

مسئولان بیشتر به خانواده شهداء سر بزنند / فرزندم را در راه اسلام تقدیم کردم انتظاری از آنها ندارم

مادر شهید پاکدل در جمع خبرنگاران گفت: از مسئولان و به ویژه مسئولین بنیاد شهید انتظار دارم به خانواده شهداء سر بزنند و هر چند وقت یکبار دیداری داشته باشند.

به گزارش گلستان ما ؛جمعی از خبرنگاران و اعضای شورای بسیج رسانه استان گلستان همزمان با ولادت امام رضا(ع)، با خانواده شهید هشت سال دفاع مقدس شهید بهمن پاکدل به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار دیدار کردند.

راضیه میرزائیان مادرشهید بهمن پاکدل در جمع خبرنگاران اظهارکرد: بارزترین ویژگی اخلاقی شهید رئفت شهید بود،و می توان گفت قسمتش این بود تا در راه اسلام و قران به شهادت برسد .

وی با بیان اینکه فرزندش اهل مطالعه و مسجد بود، گفت : از مسئولان و به ویژه مسئولین بنیاد شهید انتظار دارم به خانواده شهداء سر بزنند و هر چند وقت یکبار دیداری داشته باشند.

مادر شهید پاکدل تصریح کرد: فرزندم در راه اسلام شهید شده و ما انتظاری از مسئولان نداریم ، فقط این دیدار ها سبب افزایش روحیه خانواده ها می شود.

001 1

اسفند پاکدل برادر شهید اظهار داشت: بهمن پاکدل در سال 61 از طرف لشکر 30 ارتش به عنوان سرباز اعزام شد و در نبرد در راه اسلام و کشور به مقام رفیع شهادت رسید.

وی افزود: وی در سال 62 پس از حضور چند ماه در جبهه‎های جنگ همراه دو همرزمش در منطقه کردستان براثر بمباران هوایی به درجه رفیع شهادت رسید.

برادر شهید پاکدل تصریح کرد: از رسانه‎ها درخواست داریم که نگاه رسانه به حوزه ایثار و شهادت بیشتر شود و هدف و زندگی شهداء را با گفتگو با خانواده شهداء اطلاع رسانی کنند.

فرامرز گلستانی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.