1397-12-06 14:58
1607
0
61447
با اعتباری بالغ بر 12 میلیون یورو انجام شد؛

کلنگ زنی نیروگاه 25 مگاواتی در آق قلا + تصاویر

کلنگ نیروگاه 25 مگاواتی شهید پاسدار " نصراله اکبر پور بازرگانی " با اعتباری بالغ بر 12 میلیون یورو و اشتغال زایی 32 نفر در آق قلا به زمین زده شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، عصر شنبه 4 اسفند ماه، کلنگ نیروگاه 25 مگاواتی شهید پاسدار " نصراله اکبر پور بازرگانی " با حضور هاشمی استاندار گلستان، هزار جریبی نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، ضمیر فرماندار آق قلا، سایر مسئولین استانی و شهرستانی و اقشار مردم در شهرستان آق قلا با اعتباری بالغ بر 12 میلیون یورو و اشتغال زایی 32 نفر به زمین زده شد.
"سید مناف هاشمی" استاندار گلستان در مراسم کلنگ زنی این نیروگاه گفت: استان گلستان رتبه برتر کشوری در حوزه تسهیل و رفع موانع تولید را کسب نموده است.

وی افزود: مدیران کل دستگاه های اجرایی استان، شورای روان سازی و تسهیل در انجام کارهای اداری سرمایه گذارن در بخش خصوصی را ایجاد کنند تا زمینه های سرمایه گذاری فراهم شود.

هاشمی اظهار داشت: انقلاب ما با تمام انقلاب های دیگر متفاوت است زیرا در هیچ انقلابی اینچنین نمایان نیست که بسیجیانش از جانشان گذشته و امروزه نیز جانشان را فدای انقلاب خود میکنند، بسیاری ها فکر نمیکردند این تدبیر و اتحاد موجود در کشور اینگونه پایدار بماند.

گفتنی است ؛ این پروژه توسط بخش خصوصی ( شرکت بین المللی طلیعه عمار ) ایجاد و به بهره برداری خواهد رسید.

احسان یلمه

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.