1396-09-22 09:56
1000
0
47746
رئیس کمیسیون کارگری آق قلا:

پشتوانه استقلال اقتصادی کشور در گرو فعالیت های کارگران است

رئیس کمیسیون کارگری شهرستان آق قلا گفت: پشتوانه حقیقی برای استقلال کشور در گرو فعالیت های کارگران و تعامل مثبت و سازنده مدیران واحدهای تولیدی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ ، امانگلدی ضمیر در هفتمین جلسه کمیسیون کارگری شهرستان آق قلا که در واحد صنعتی "پیشگامان آیان تاش" تولید کننده لوله های پلی اتیلن و ظروف پلاستیکی واقع در شهرک صنعتی برگزار شد گفت : دولت در جهت حمایت از سرمایه گذاران در راستای تولید و اشتغالزائی پایدار قدم بر میدارد و در این خصوص سیاست های مختلفی را به کار گرفته است.

وی افزود : برخی از این سیاست های عبارتند از اعطای تسهیلات رونق تولید، حل مشکل نقدینگی و دیگر مسائل بیمه ای و مالیاتی از جمله این اقدامات می باشد.

فرماندار شهرستان آق قلا ادامه داد : تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه ، نیازمند شناخت دقیق این نوع اقتصاد و بسترها و زمینه های آن است و حمایت از تولید و سرمایه گذاری داخلی یکی از راهکارهای اقتصاد مقاومتی است.

ضمیر تصریح کرد : با بکارگیری این موارد می توانیم در جهت اقتصاد مقاومتی و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در شعار سال های اخیر که حول محور اقتصاد می چرخد حرکت کنیم.

وی افزود : با افزایش تولیدات داخلی می توان کشور را از نیاز به منابع اقتصادی دیگر جوامع بی نیاز ساخت و در این زمینه بخش خصوصی و تولیدکنندگان خصوصی وظیفه مهمی در افزایش تولیدات داخلی دارند.

رئیس کمیسیون کارگری شهرستان آق قلا در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: پشتوانه حقیقی برای استقلال کشور در گرو فعالیت های کارگران و تعامل مثبت و سازنده مدیران واحدهای تولیدی است.کارگران به عنوان تولید کنندگان واقعی در عرصه اقتصادی، نقشی کلیدی در روند توسعه و پیشرفت کشور دارند از این رو حل مشکلات آنان باید دغدغه مسئولان و کمیسیون کارگری باشد.

ضمیر خاطر نشان کرد : حل مشکلات کارگران و جامعه کارگری از دغدغه های مسئولان است و ضروری است در راستای حل مشکلات این قشر تلاش مضاعف شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.