1396-09-12 19:58
1896
0
47368
با برگزاری مراسم تودیع و معارفه؛

اماندوردی کلته شهردار آق قلا شد + تصاویر

از زحمات و خدمات عبدالرشید قرنجیک شهردار سابق آق قلا وجلال الدین آتابای سرپرست شهرداری تقدیر و تشکر شد و اماندوردی کلته به سمت شهردار آق قلا معارفه شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، مراسم تودیع و معارفه شهردار آق قلا امروز در سالن فرهنگ و ارشاد این شهرستان انجام شد.

در این مراسم از زحمات و خدمات عبدالرشید قرنجیک شهردار سابق آق قلا وجلال الدین آتابای سرپرست شهرداری تقدیر و تشکر شد و اماندوردی کلته به سمت شهردار آق قلا معارفه شد.

در حاشیه این مراسم فرماندار شهرستان آق قلا با تبریک هفته وحدت به مردم عزیز آق قلا گفت: 12 تا 17 ربیع الاول را با ابتکار امام خمینی (ره) هفته وحدت نامگزاری شده و این روزها روز های مبارک ولادت پیامبر مکرم اسلام(ص) میباشد این روز ها را به تمام مسلمانان جهان تبریک عرض میکنم.

وی افزود: حفظ حرمت و جایگاه قانون از جمله وظایف مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر با تکیه بر اصول، معیارها و ارزشهای محوری مشترک، در مسیر خدمت رسانی هر چه مطلوب تر و شایسته تر به شهروندان گام بردارند.

ضمیر خاطر نشان کرد: امید است با تشریک مساعی، همفکری و همراهی مجموعه تلاشگر شهرداری و شورای شهر آق قلا بتواند با استفاده از ظرفیت ها و نیروهای انسانی درون سازمانی ضمن بهره برداری از دانش و مهارت تخصصی آنها، به سمت تعالی و توسعه سازمان حرکت نمایند و با اعتمادسازی مردم نسبت به مدیریت شهری و همچنین جلب رضایت خاطر شهروندان گام های موثری برداشته شود.

فرماندار آق قلا در پایان گفت: امروز از زحمات چهار ساله شهردار سابق آق قلا تجلیل و تقدیر شده و برای شهردار جدید آرزوی توفیق کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.