1398-02-30 11:03
1748
0
63347
رئیس اداره صمت آزادشهر:

امسال 73 تن شکر تنظیم بازار در آزادشهر توزیع شده است/ نصب بنر توزیع شکر تنظیم بازار برای مغازه‌داران الزامی است

رئیس اداره صمت آزادشهر گفت: تمامی مغازه هایی که شکر دولتی پخش می کنند موظف میباشند در سردر مغازه خود بنر فروش شکر تنظیم بازار نصب کنند

به گزارش گلستان ما به نقل از تیترآزاد، قربانعلی محمدی رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان آزادشهردر گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با توزیع شکر دولتی در این شهرستان اظهار کرد ؛ در ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۷۳ تن شکر و ۵ تن قند تنظیم بازار در شهرستان آزادشهر توزیع شده است.

وی افزود: حدود ۳ تن از شکرها در ایام شعبانیه بین مساجد وهیاتهای مذهبی برای جشنها و ایستگاهای صلواتی و ۲۰ تن در ماه مبارک رمضان بین قنادان توزیع شده است. مابقی شکرها بین مغازه داران برای فروش به مردم تویع شده است.

محمدی درخصوص نحوه توزیع شکرها در بین مغازه داران تصریح کرد: به هر مغازه دار دارای مجوزی که به اداره صمت برای پخش شکر درخواست بدهد، بعد از تایید مجوز وی توسط صنف، با توجه به جمعیت محدوده مغازه وی، سهمیه شکر دولتی برای فروش تعلق می گیرد.

رئیس اداره صمت آزادشهر در پایان گفت: تمامی مغازه هایی که شکر دولتی پخش می کنند موظف میباشند در سردر مغازه خود بنر فروش شکر تنظیم بازار نصب کنند و اگر مغازه ای از نصب این بنر خودداری کند، به عنوان متخلف با وی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.