1396-12-03 17:59
1262
0
50784
کتاب فروش آزادشهری:

شهرداری نوده بخاطر دعواهای سیاسی و داخلی خود، طلبم را نمیدهد/ مسئولین به دادم برسند

فروشنده کتاب و محصولات فرهنگی شهرستان آزادشهر گفت: در نمایشگاه کتابی که در ۳ خرداد ۱۳۹۵ برپا کرده بودم، شهردار اسبق نوده خاندوز اعلام کرد، تا غروب هر کس کتاب بخرد، هزینه آن با شهرداری است، اما شهرداری نوده خاندوز طلبم را نمی دهد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، حسن منصوری فعال فرهنگی جوان و فروشنده کتاب و محصولات فرهنگی شهرستان آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بنده در تاریخ ۳ خرداد سال ۱۳۹۵ با همکاری پادگان نوده خاندوز نمایشگاه کتابی در این پادگان برپا کردم. در این روز کلیه مسئولین شهری و ارگانهای نظامی برای اجرای صبحگاه مشترک حضور داشتند.

منصوری ادامه داد: بعد از اجرای صبحگاه، مسئولین شهرستان و مسئولین نیروهای نظامی حاضر در صبحگاه مشترک، برای بازدید از نمایشگاه کتاب آمدند. شهردار اسبق شهر نوده خاندوز، خطاب به بنده و در حضور مسئولین اعلام کرد، امروز هر کس از این نمایشگاه کتاب بخرد، هزینه ان بر عهده شهرداری نوده است.

این فروشنده کتاب افزود: تعدادی از مسئولین و مهمانان، کتاب های نفیسی را انتخاب کردند و بسیاری از نظامیان و سربازان نیز از نمایشگاه کتاب های مورد علاقه خود را به حساب شهرداری نوده خریداری نمودند.

این فعال فرهنگی خاطرنشان کرد: استقبال برای دریافت کتاب رایگان زیاد شد، سرهنگ غلامرضا کوهستانی، معاون عقیدتی سیاسی پادگان نوده، به شهردار نوده زنگ زد و گفت، مبلغ کتاب های حدود ۵ میلیون تومان شده است، آیا شهرداری مشکلی برای پرداخت ندارد؟!

وی ادامه داد: شهردار نوده در جواب سرهنگ کوهستانی اعلام کرده بود که مشکلی ندارد و تا غروب هر کس کتاب بخرد هزینه آن بر عهده شهرداری است.

منصوری در ادامه گفت: تا غروب مبلغ ۷،۹۵۴،۹۰۰ تومان از کتاب ها فروش رفت. بعد از چهار ماه شهردار نوده مبلغ ۱ میلیون ۸۰۰ هزار تومان به حساب بنده واریز کرد. چنده ماه بعد بنده پیگیر مانده طلبم شدم، شهردار نوده پیام داد که ما دیگر با هم حسابی نداریم.

کتاب فروش آزادشهری ادامه داد: خیلی برای دریافت طلبم تلاش کردم. به فرماندار سابق آقای شفایی گلایه کردم و وی نامه ای به شهرداری نوده زد، اما خبری از پرداخت طلب نشد.

این فعال فرهنگی افزود: بنده در این قضیه خیلی متضرر شدم. زیرا به امید این که طلبم را خواهند داد، با اعتباری که داشتم نسیه خرید نمودم، اما در زمان پرداخت بد قول شدم و در نزد بسیاری از بازاری های قم، بد حساب شدم. شما می دانید که در بازار اعتبار افراد حرف اول را می زند.

وی با ناراحتی بیان کرد: مدتی است که در نوده، شهردار جدیدی به سر کار آمده است و تعدادی از شورای نوده هم عوض شده اند. با خودم گفتم، به سراغ این عزیزان بروم و طلبم را وصول کنم. به سراغ شهردار رفتم، وی گفت، در صورت تایید شورا بنده مشکلی برای پرداخت ندارم.

1

منصوری ادامه داد: به سراغ شورا رفتم، آنها گفتند؛ شهردار سابق می گوید که طلب شما را پرداخت کرده است، اگر ادعای مبلغ بیشتری را دارید، مستندات خودت را بیاورید تا ما آن را در جلسه شورا طرح کنیم. بنده گفتم نامه آقای شفایی، فرماندار سابق در شهرداری وجود دارد و بنده از پادگان ارتش نیز در تایید سخنان خود نامه ای خواهم آورد.

کتاب فروش آزادشهری افزود: نامه را از مسئول عقیدتی سیاسی ارتش برای آنها بردم، اما آنها هیچ تصمیمی در خصوص پرداخت طلب بنده نگرفتند. بارها تماس گرفتم، اما جواب امیدوار کننده ای نشنیدم. سوال من از این عزیزان این است، آیا بنده باید بخاطر دعواهای سیاسی ، داخلی و یا شخصی شما، متضرر شوم؟!

وی در پایان گفت: من در این قضیه هم اعتبارم را و هم مبلغ زیادی از سرمایه خود را از دست داده ام. زندگی من دچار مشکل شده است، چه کسی به داد من خواهد رسید! از مسئولین استان تقاضا دارم به داد من برسند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.