1396-11-09 09:03
1291
0
49712
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آزادشهر:

شعار «مرگ بر آمریکا» رمی جمرات انقلاب اسلامی است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر یکی از ارکان انقلاب اسلامی را استکبارستیزی خواند و گفت: شعار مرگ بر آمریکا رمی جمرات انقلاب است.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ حجت الاسلام رضا دیلمی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آزادشهر در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مولفه های مهمی که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد حضور گسترده و آگاهانه مردم در صحنه بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ریشه در گفتمان عاشورا داشت و با تاسی به این گفتمان و با حضور روحانیت آگاه و بصیر به سرانجام رسید.

حجت الاسلام دیلمی با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با دهه مبارک فجر گفت: بنیانگزاران انقلاب اسلامی و احیاگران آن نیز از سلاله پاک حضرت زهرا(س) هستند لذا امسال فجر ما فاطمی است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: اگر نگاهی به تحرکات دشمن داشته باشیم امروز نوک پیکان دشمن تخریب ارزش ها، مقبولیت زدایی و ایجاد موج نارضایتی و ناامنی در کشور است، دشمن می کوشد از چهره ولایت فقیه که عمود خیمه انقلاب است قداست زدایی کند آسیب به این ارکان مقدس آسیب به انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: تمسک به گفتمان ولایت از تفرقه و اختلاف افکنی جلوگیری می کند امروز دشمن می کوشد از طریق ضربه زدن به این گفتمان از حضور آگاهانه مردم در صحنه بکاهد.

حجت الاسلام دیلمی متذکر شد: مراقب باشید نقطه امنی به دشمن ندهید و نگذارید از شما نقطه ضعف بگیرد این نکته بزرگترین گناه اصحاب فتنه به خصوص در فتنه 88 بود در واقع امیدوار کردن دشمن گناهی نابخشودنی است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر اذعان کرد: بیش از 200 برنامه فرهنگی از سوی کمیته های ستاد بزرگداشت دهه فجر با رویکرد اساسی تقویت و توسعه مشارکت های مردمی، افزایش نشاط اجتماعی، روایتگری انقلاب اسلامی و بیان دستاوردها و بازخوانی ارزش های انقلاب، تحکیم وحدت و هم افزایی دینی و انقلابی و تقویت روحیه استکبارستیزی پیش بینی شده است.

وی در همین راستا ابراز کرد: شعار مرگ بر آمریکا رمی جمرات گفتمان انقلاب اسلامی است و شعار همیشگی ماست.

حجت الاسلام دیلمی؛ تقویت گفتمان ولایت فقیه، بصیرت افزایی و فتنه شناسی، بسط گفتمان اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی را از محورهای برنامه های دهه فجر شهرستان آزادشهر خواند و از آن جمله به برگزاری کرسی تلاوت قرآن، برپایی ایستگاه سلامت، عصری با شعر انقلاب اسلامی، میقات صالحین، نمایشگاه دانستنی هاس انقلاب و نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آزاد در پایان گفت: همه برنامه های دهه مبارک فجر مقدمه ای برای حضور حماسی و انقلابی در 22 بهمن برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های امام و شهداست که ان شالله مردم با حضور پررنگ خود در صحنه پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی های رئیس جمهور دیوانه آمریکا با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خواهند داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.