1396-05-21 10:06
1100
0
42639
بخشدار بخش چشمه ساران خبر داد:

خسارت بیش از 100 میلیارد ریالی سیل به روستاهای آزادشهر

بخشدار بخش چشمه ساران شهرستان ازادشهر گفت: سیل دیروز در بخش چشمه ساران خسارت جانی در پی نداشت اما متاسفانه خسارات مالی فراوانی را به جای گذاشت.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیترآزاد، محمد رضا جفائی بخشدار بخش چشمه ساران شهرستان ازادشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سیل دیروز در بخش چشمه ساران خسارت جانی در پی نداشت اما متاسفانه خسارات مالی فراوانی را به جای گذاشت.

جفایی ادامه داد: بیشترین خسارات به روستاهای وطن و فارسیان وارد شده است. در این دو روستا سیلاب معابر و خیابانها را تخریب کرده و به زمینهای کشاورزی و بند های زمینها آسیب رسانده است.

ازم به توجه است که روستای وطن در هفته گذشته نیز از بارش شدید باران خسارت دیده بود و این سل جدید خسارتهای وارده را دو چندان کرد.

بخشدار بخش چشمه ساران افزود: در روستاهای نرگس چال، رودبار، قشلاق و روستای کاشیدار جاده فرعی روستایی آسیب جدی و زمینهای کشاورزی این روستاها نیز خسارت دیده اند که اگر برای ترمیم بندهای زمینهای کشاورزی اقدام نشود خسارات وارده به محصولات کشاورزی زیادتر خواهد شد.

وی در خصوص براورد خسارات اعلام کرد: برای اعلام برآورد خسارات هنوز زود است، اما خسارات بیش از 10 میلیارد خواهد بود.

جفایی در رابطه با خسارات دیگر سیل اعلام کرد: سیل 5 شنبه و جمعه علاوه بر خسارات گفته شده، 3 ماشین و 2 تراکتور را با خود برده و همچنین 3 ماشین را در گل مدفون کرده است.

بخشدار بخش چشمه ساران آزادشهر درباره اقدامات مسئولین تصریح کرد: فرمانداری و بخشداری آزادشهر با تمام توان مشغول خدمت است و جهاد کشاورزی ، بنیاد مسکن و اداره راه نیز در حال تلاش برای کمک به مردم می باشند. از آنجا که بقیه استان همه از سیل دیروز خسارت دیده است، نمی توانند به شهرستان آزادشهر کمک چندانی بکنند و به علت کمبود امکانات سرعت کمک رسانی زیاد نیست اما ما با تمام توانی که در اختیار داریم تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.